عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای صبح روز دوشنبه ۲۰ دی در جاده بهبهان – رامهرمز ، گفت: این جاده به لحاظ تجهیزات جاده‌ای ایمنی لازم را دارد. محمد جولانژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان […]

عصر خوزستان:

جاده بهبهان - رامهرمز ایمنی لازم را دارد

اهواز – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای صبح روز دوشنبه ۲۰ دی در جاده بهبهان – رامهرمز ، گفت: این جاده به لحاظ تجهیزات جاده‌ای ایمنی لازم را دارد.

محمد جولانژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صبح امروز به دلیل مه گرفتگی شدید شاهد تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان – رامهرمز بودیم که در یک لاین این جاده ۵۰ دستگاه خودرو، و در لاین دیگر ۹ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک مسیر چهارخطه با جداکننده میانی از نوع گاردریل رخ داد، افزود: این جاده دارای خط کشی، روشنایی طولی، شیب شیروانی قابل پیمایش و الزامات ایمنی لازم است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: طبق گزارش پلیس راه استان، با توجه به عریض بودن جاده و وجود علایم و تجهیزات ایمنی، عامل اصلی این تصادف زنجیره ای سرعت بالای خودروها و بی احتیاطی رانندگان بوده است.

به گزارش ایرنا خطای انسانی باعث ایجاد حادثه تصادف زنجیره‌ای ۵۰ دستگاه خودرو در جاده بهبهان به اهواز بوده است.

بنا به اعلام مسوولان اورژانس و پلیس راه خوزستان،در این حادثه چهار نفر کشته و ۴۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

منبع: ایرنا