رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به جزئیات تصادف زنجیره‌ای ۵۹ خودرو در محور بهبهان – اهواز، گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست. سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – […]


رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به جزئیات تصادف زنجیره‌ای ۵۹ خودرو در محور بهبهان – اهواز، گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: شاهد مه‌آلودگی شدید در این محور و همه محورهای خوزستان هستیم و در روزهای گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در محورهای خوزستان بودیم. این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام