عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:مجوز ساخت هفت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرهای خوزستان صادر شد. به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر علی ولی منش چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر ‌و شهردار ملاثانی افزود:مجوز ساخت این درمانگاه‌ها در شهرهای باوی(ملاثانی) ، باغملک، رامشیر، اروندکنار، گتوند ، هندیجان و […]

عصر خوزستان:

ساخت هفت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در خوزستان مصوب شد

اهواز- ایرنا – مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:مجوز ساخت هفت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرهای خوزستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر علی ولی منش چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر ‌و شهردار ملاثانی افزود:مجوز ساخت این درمانگاه‌ها در شهرهای باوی(ملاثانی) ، باغملک، رامشیر، اروندکنار، گتوند ، هندیجان و مسجدسلیمان از سازمان تامین اجتماعی دریافت شده است.
وی گفت:هم اکنون برای ساخت این درمانگاه‌ها  در حال تامین زمین و جانمایی هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه شهرستان باوی جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر بیمه شده دارد و تنها دارای یک مرکز درمانی است افزود: ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران این منطقه کم برخوردار را حل کند.
ولی منش اظهار داشت:به زودی ساخت درمانگاه شهر ملاثانی(باوی)عملیاتی می‌شود و در زمان حاضر در مراحل اول و دوم انجام مناقصه است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان مشتری مدار است گفت:متاسفانه ویروس کرونا وهمه گیری گسترده این بیماری در کشور باعث تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و بیکار شدن کارگران شده  که این تعطیلی ها و برقراری مقرری بیکاری برای کارگران به سازمان تامین اجتماعی ضرر و زیان زیادی وارد کرده است.
در این نشست اعضای شورای شهر و شهرداری ملاثانی آمادگی خود را برای تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باوی در ۲۵کیلومتری شمال اهواز اعلام کردند.
به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، این مدیریت هم اکنون ۱۱پروژه عمرانی در مراکز درمانی (ملکی) استان در دست انجام دارد و تعدادی از این پروژه ها آماده بهره برداری است.
۳۱درمانگاه ، بیمارستان ، دی کلینیک و پلی کلینک وابسته به تامین اجتماعی خوزستان فعال هستند.
قرار است بیمارستان ۲۴۰تختخوابی تامین اجتماعی آبادان شهریور ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
حدود۲.۵میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.

منبع: ایرنا