سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شاید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا باعث شود، این بار خودمان بیایم. سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با ایسنا،درباره برد تیمش در هفته سیزدهم لیگ یک، اظهارکرد: همه بازی ها برای ما مهم و حساس هستند و به هیچ عنوان حق نداریم هیچ هفته ایی را از […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شاید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا باعث شود، این بار خودمان بیایم.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با ایسنا،درباره برد تیمش در هفته سیزدهم لیگ یک، اظهارکرد: همه بازی ها برای ما مهم و حساس هستند و به هیچ عنوان حق نداریم هیچ هفته ایی را از دست بدهیم. خدا را شکر روز گذشته مقابل شهرداری آستارا هم خوب بازی کردیم و هم خوب موقعیت خلق کردیم و هم توانستیم بازی را ببریم که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی بیان کرد: امیدوارم همین روند را ادامه دهیم ولی نکته‌ خیلی مهم این است که باید تمام تیم بداند هر چقدر در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم باید حرفه‌ایی‌تر چه در تمرین و چه در مسابقات رفتار کنیم. ایرادی که می‌توانم بگیرم این است که خیلی موقعیت از دست می‌دهیم. البته در خلق موقعیت عالی هستیم و می توانستیم با گل های بیشتری شهرداری آستارا را شکست دهیم ولی بازی که همراه با موقعیت‌های زیادی بود و شرایط برای بالابردن تعداد گل‌ها نیز مهیا بود به لحظات آخر کشیده می‌شود که خطرناک می‌شود چون تیم حریف بازی مستقیم انجام می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا نیز گفت: سال ها است که فوتبال حرفه‌ای را دنبال می کنیم ولی ضعف‌های داریم و شاید این بار این اتفاق باعث شود به خودمان بیایم. در صورتی که اتفاق ناراحت کننده‌ای برای فوتبال ما است اما یک جایی باید بدانیم که باید با قوانین همراه شویم و بتوانیم فوتبال را حرفه‌ای‌تر اداره کنیم.

وی همچنین درباره مشکلات به وجود آمده پیرامون نفت آبادان، عنوان کرد: امیدوارم شرایط تیم‌های نفتی بهتر از این باشد چرا که سابقه درخشانی در این فوتبال دارند. وقتی به سابقه نفت‌آبادان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم چه ستاره‌هایی در این تیم به فوتبال ایران معرفی شده‌اند. امیدوارم مشکلات این تیم نیز حل شود.

انتهای پیام