عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان خود نفت مسجدسلیمان را با ۲ گل در ورزشگاه تختی آبادان از پیش رو برداشت. به گزارش ایرنا این دیدار در حالی از ساعت ۱۷ شنبه در آبادان برگزار شد که ۲ تیم خوزستانی برای بهبود شرایط خود در […]

عصر خوزستان:

صنعت‌نفت آبادان با ۲ گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد

آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان خود نفت مسجدسلیمان را با ۲ گل در ورزشگاه تختی آبادان از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا این دیدار در حالی از ساعت ۱۷ شنبه در آبادان برگزار شد که ۲ تیم خوزستانی برای بهبود شرایط خود در جدول نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشتند.

بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان به واسطه میزبانی بازی را بهتر آغاز کردند و حرکات هجومی خود را از کناره‌های زمین پایه‌گذاری کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۹ صاحب موقعیت عالی شد ولی ضربه میرهادی میرجوان به تیرک افقی دروازه صنعت‌نفت آبادان برخورد کرد.

شاگردان علیرضا منصوریان رفته رفته فشار خود را بر روی دروازه نفت مسجدسلیمان افزایش دادند و در دقیقه ۱۴ حسن بیت‌سعید حرکت در عرضی را آغاز کرد و پاس رو به عقبی را به امید خالدی داد و این بازیکن با سانتر عالی توپ را روی سر طالب ریکانی نشاند تا کاپیتان نفتی‌های آبادان به زیبایی نخستین گل را به ثمر برساند.

در ادامه ‌۲ تیم نتوانستند دروازه همدیگر را تهدید جدی کنند تا این دیدار در نیمه اول با یک گل به سود صنعت‌نفت آبادان به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی هم همانند نیمه اول با برتری شاگردان علیرضا منصوریان آغاز شد. بازیکنان صنعت‌نفت که این روزها با بحران مالی دست و پنجه نرم می‌کند در نیمه دوم با انگیزه خاصی به میدان رفتند و با بازی هجومی قصد داشتند به گل‌های بیشتری دست یابند، اما مدافعان و دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با ایستادگی برابر حملات صنعت‌نفت آبادان اجازه خودنمایی را به مهاجمان این تیم ندادند.

در دقیقه ۷۸ حملات صنعت‌نفت آبادان جواب داد، محمود مطلق‌زاده در پشت محوطه جریمه با شوت دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم باز کرد.

سید رضا مهدوی به کمک‌های هادی طوسی و مرتضی سلمان‌نژاد قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

حکیم نصاری، محمد طیبی، حسین ساکی و طالب ریکانی از صنعت‌نفت آبادان و میرهادی میرجوان و علیرضا دغاغله از نفت مسجدسلیمان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

امید حامدی‌فر بازیکن صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۸۰ با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی(۸۱- حکیم نصاری)، محمدرضا غبیشاوی(۶۹- علی امیری)، امید خالدی، امید حامدی‌فر، مهدی ممی‌زاده(۶۴- عباس بوعذار)، حسین ساکی (۶۴- فاخر تهامی) و محمد طیبی به میدان رفت.

نفت مسجدسلیمان نیز با ترکیب مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی(۹۰- مصطفی ناییچ پور)، مهران امیری(۵۶- میثم نقی زاده)، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبداله زاده و مهرداد هدایتیان(۶۶- امیر روستایی) به بازی رفت.

* ۲ تیم ۹۰ دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند.

* جمع زیادی از هواداران آبادانی تیم صنعت‌نفت آبادان را از هتل تا وززشگاه با در دست داشتن پرچم زرد رنگ همراهی کردند.

* هواداران آبادانی با تجمع مقابل ورزشگاه تختی قصد ورود با ورزشگاه را داشتند که ماموران انتظامی مانع آنها شد.

* بیش از ۵۰ هوادار آبادانی با بالا رفتن از دیوارهای مجاور ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

* این پیروزی هواداران آبادانی را به جشن پایکوبی  وا داشت.

* در پایان بازی علیرضا منصوریان و طالب ریکانی به شدت از سوی تماشاگران آبادانی تشویق شدند.

* طرفداران تیم فوتبال صنعت‌نفت در هنگام و پس از بازی علیه برخی مسوولان آبادانی به دلیل حل نشدن مشکلات مالی تیم شعار دادند.

* تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با احتساب این دیدار ۱۶ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: ایرنا