عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تشدید طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: این طرح برای اجرای برنامه واکسیناسیون خانه به خانه کرونا با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دکتر […]

عصر خوزستان:

طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان تشدید می‌شود

آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تشدید طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: این طرح برای اجرای برنامه واکسیناسیون خانه به خانه کرونا با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دکتر شکراله سلمان زاده روز دوشنبه بیان کرد: طرح واکسیناسیون خانه به خانه به محض ابلاغ از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در تجمع‌ها و آیین‌ها گفت: تاکید می‌شود تزریق یک دُز واکسن کافی نیست و تا فرصت باقیست جامعه هدف برای تزریق دُز دوم و سوم اقدام کنند. 

سلمان‌زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فقط یک مورد مثبت سرپایی کووید ۱۹ در آبادان گزارش شده است که این نشان از همراهی مردم این مناطق، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در روز گذشته چهار نفر بستری ناشی از کرونا در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان داشتیم و ۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در این منطقه نداشتیم ادامه داد: هم اکنون ۱۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های منطقه بستری هستند.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای فراگیری کرونا تاکنون۳۴۲ هزار و۸۶۱ مورد بوده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹۵ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۸۹۳ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع: ایرنا