رییس فدراسیون فوتبال گفت: خوزستان یکی از مهدهای اصلی فوتبال در کشور است که با وجود محرومیت‌هایی که داشته با حضور نماینده حرفه‌ای مثل باشگاه فولاد، نیاز به توسعه بیشتر دارد. شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال کشور در باشگاه فولاد خوزستان، اظهارکرد: از باشگاه فولاد خوزستان برای میزبانی از […]


رییس فدراسیون فوتبال گفت: خوزستان یکی از مهدهای اصلی فوتبال در کشور است که با وجود محرومیت‌هایی که داشته با حضور نماینده حرفه‌ای مثل باشگاه فولاد، نیاز به توسعه بیشتر دارد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال کشور در باشگاه فولاد خوزستان، اظهارکرد: از باشگاه فولاد خوزستان برای میزبانی از این اردو تشکر می‌کنم و ان شاءالله خیلی زود به روزهایی برگردیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعدادها کمک کند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز باشگاه فولاد مدیرعاملی دوست داشتنی به اسم آقای گرشاسبی دارد و او یکی از بهترین مدیرعامل های کشور در حوزه ورزش است. 

رییس فدراسیون فوتبال همچنین خطاب به بازیکنان حاضر در این مرحله از استعدادیابی، گفت: اگر شما دانشگاهی باشید، دانشگاه برای همیشه این شانس را برای شما نگه می دارد که در مسیری که دوست داشتید حرکت کنید. پس در ورزش حرفه ای هم ناامید نشوید و هم به دانشگاهی شدن توجه داشته باشید زیرا دانشگاه این شانس را به شما می دهد که همیشه دیده شوید. شرایط لازم برای دیده شما در استان ها و کمیته جوانان فدراسیون نیز وجود دارد. 

به گزارش ایسنا، همچنین عزیزی خادم در جمع خبرنگاران، گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان، لوکوموتیو پیشران دیگر تیم‌های ملی است. در مخمصه تاریخی بحرین که حتی خوش‌بین‌ترین افراد هم به آن امیدی نداشتند، در آن اتفاق تاریخی توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند و در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از بهترین‌های جهان معرفی شود.

وی با بیان این که خوزستان مهد فوتبال کشور است، افزود: امروز کار بزرگ و تاریخی در حوزه استعدادیابی انجام شد و این نگاه های توسعه‌ای را که مثل زنجیر به هم وصل هستند، برای فوتبال ایران و آینده مردم عزیز انجام می‌دهیم. ما به ملت بزرگ ایران افتخار می کنیم و ملت ایران به تیم ملی‌اش که در رنکینگ اول آسیا دارد افتخار می کند. همه باید برای ساخت ایران کمک کنیم. فوتبال هواداران زیادی دارد و خوزستان یکی از مهدهای اصلی آن در کشور است که با وجود محرومیت‌هایی که داشته با حضور نماینده حرفه‌ای مثل باشگاه فولاد، نیاز به توسعه بیشتر دارد.

عزیزی خادم ادامه داد: امیدوارم این فضا و به خصوص ایران کاپ را توسعه دهیم. در هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال و هیات های استانی در حال برنامه‌ریزی برای ایران کاپ هستیم. ایران کاپ قدمی برای آینده ایران و استعدادهای فوتبالی است و امیدوارم در رده زیر ۲۰ سال در سال ۱۴۰۱ بتوانیم آن را آغاز کنیم.

گفتنی است،  اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال در باشگاه فولاد خوزستان تا هفدهم دی ماه ادامه دارد. 

انتهای پیام