سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از وضعیت مالی این تیم به شدت ابراز ناراحتی کرد. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهارکرد: وقتی دو تیم هم‌استانی با هم بازی می کنند، بازی بسیار سختی خواهند داشت. شناخت کاملی از لحاظ روحی، […]


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از وضعیت مالی این تیم به شدت ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهارکرد: وقتی دو تیم هم‌استانی با هم بازی می کنند، بازی بسیار سختی خواهند داشت. شناخت کاملی از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی و تکنیکی از فولاد داریم. گروه آنالیز و دستیارانم به خوبی تیم نکونام را آنالیز کرده اند و می‌دانیم بازی بسیار سختی است.
وی افزود: به لطف پروردگار اگر بازیکنانم شرایط روحی روانی دو بازی گذشته را داشته باشند و میل خواستن و جنگیدن در آن ها وجود داشته باشیم می توانیم اهواز را با دست پر ترک کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نزدیک به ۱۰۰ دقیقه با فولاد بازی داریم و باید تمرکز بالا داشته باشیم. باید صد درصد نظم را رعایت کنیم تا دست پر از اهواز خارج شویم.
وی عنوان کرد: قبلا هم گفته ام و از مسئولان خوزستان و شهر آبادان که می توانند به ما کمک کنند، می‌خواهم که ما را یاری دهند. از فرماندار آبادان هم می خواهم با نامه ای که مدیرعامل باشگاه به او می دهد در شورای تامین مطرح کند که ما دغدغه داریم. این روزها مسئولان باشگاه و بازیکنانمان چشم امیدشان به مسئولان شهر است. خودم هم دیداری با مسئولان شرکت پالایش و پخش داشتم و قول همکاری دادند و برخلاف سال های گذشته که پولی از سوی وزارت نفت واریز نمی‌شد امسال قول همکاری دادند. البته زمان می خواهد. از استاندار خوزستان هم که قول همکاری داد تشکر می‌کنم.
منصوریان افزود: هفته یازدهم شروع شده ولی تاکنون تیم‌مان پولی دریافت نکرده و این قسمت واقعا خسته کننده است. از بازیکنان و کادرفنی ام و همچنین مجموعه تیم تشکر می کنم که از جان مایه می گذارند اما پنج، شش ماه است که ریالی پولی به خانه نبرده اند. دغدغه هایمان را دلی می‌گوییم.
منصوریان بیان کرد: از سردار سعید محمد هم می خوام که اگر امکان دارد به آقای اسکندری زیر مجموعه خود دستور بدهد که ما را در منطقه آزاد ببینند. ما خیلی به هم ریخته هستیم، به ما کمک کنید. لبخندی که پس از برد روی لب هوادار می آید بی قیمت است و از توییتی که بعد از بردمان مقابل شهرخودرو گذاشتید ممنون هستیم. خواهش می کنم به ما کمک کنید. روزی که به نفت آبادان آمدم قول دادم که برای حفظ شأن مردم آبادان، دغدغه ها را از راه منفی  بیان نکنم اما به ما کمک کنید. امیدوارم مردم آبادان را سربلند کنیم و با دست پر از اهواز برگردیم.
انتهای پیام