یک پیشکسوت فوتبال گفت: شک نکنید منصوریان نمی‌تواند برای نفت آبادان کاری انجام دهد و به نظرم تمام مربیانی که از تهران به خوزستان می‌آیند، به مربیگری در تیم‌های تهرانی چشم دارند. عبدالرضا شاه‌غریب در گفت و گو با ایسنا، درباره نتایج نفت آبادان تا این‌جای رقابت‌های لیگ برتر، اظهارکرد: باتوجه به شرایط مالی که […]


یک پیشکسوت فوتبال گفت: شک نکنید منصوریان نمی‌تواند برای نفت آبادان کاری انجام دهد و به نظرم تمام مربیانی که از تهران به خوزستان می‌آیند، به مربیگری در تیم‌های تهرانی چشم دارند.

عبدالرضا شاه‌غریب در گفت و گو با ایسنا، درباره نتایج نفت آبادان تا این‌جای رقابت‌های لیگ برتر، اظهارکرد: باتوجه به شرایط مالی که باشگا نفت آبادان با آن مواجه است، طبیعی است که تیم در تیجه گیری سینوسی عمل کند. ضمن این‌که در هفته‌های ابتدایی لیگ هم از نظر فنی نیز نفت آبادان شرایط خوبی نداشت اما آن‌چه خیلی مهم است، نفت با نتایجی که اخیر کسب می‌کند، نشان داده است اگر تزریق مالی خوبیبه تیم شود و شرایط روحی روانی تیم خوب باشد، مطمئنا نفت آبادان نتایج بهتری کسب می‌کند.
وی بیان کرد: اکنون بحث مدیریت باشگاه نفت آبادان مهم است و چالش‌هایی که ایجاد می‌شود، ربطی به هیچ فرد یا مسئولی ندارد و مدیریت باشگا باید هوشیار باشد. نفت آبادان متعلق به وزارت نفت است و این وزارتخانه باید کمک کند و راهکارهایی پیدا کند تا تمام تیم‌های نفتی از شرایطی که در آن قرار دارند، خارج شوند. شناسنامه و هویت نفت مشخص است و هر تیمی که قرار بود، مدیریت باشگاه را بپذیرد می دانسته که نفت وارد بحران مالی خواهد شد. به هر حال بحث و مشکل ابتدایی در باشگاه صنعت نفت آبادان، مدیریتی است که نتواسته به خوبی تزریق مالی نداشته باشد.
یک پیشکسوت فوتبال گفت: نفت آبادان در لیگ داوم می آورد اما با جیب خالی نمی‌توان کاری کرد زیرا بازیکنان هم خانواده دارند و به پول نیاز دارند. در مجموعه هفته‌های سپری شده در لیگ برتر، نفت در فاز فنی هم مشکات عدیده‌ای دارد و نباید به نتایج دیروز یا روزهای گذشته نگاه کرد زیرا نتایج سینوسی است و نفت روند ثابتی ندارد که دل‌مان را خوش کنیم.
وی بیان کرد: بعید می‌دانم که نفت آبادان بتواند روند رو به جلویی داشته است زیرا از نظر فنی نفت به کار بیشتری نیاز درد و ضعف‌های زیادی دارد. در دربی خوزستان به نظر من نفت مسجدسلیمان از نظر تکنیک فردی بازیکنان خیلی خوبی بودند اما بدشانسی آوردند و فوتبال همین است و نفت آبادان سود برد.
شاه‌غریب گفت: نفت آبادان برای بقای خودش در ابتدا به تزریق مالی نیاز دارد و بعد می‌توان نگاه فنی به این تیم داشت. در حال حاضر مشکل مالی تمام مسائل مالی را تحت پوشش خود قرار داده است. به نظرم نتایج نفت یک جرقه است و باید به ضعف‌های فنی پرداخته شود تا نفت نتایج بهتری بگیرد. در نفت فعلی نباید به دنبال جایگاه خوب باشیم و تنها باید به بقا تیم امیدوار باشیم. مجموعه‌ مدیریتی که در این ۱۰ سال در باشگاه نفت آبادان فعالیت داشته است، صرفا نگاهش این است که نفت در لیگ حفظ شود و بهره‌برداری مالی خودش را داشته باشد.
وی ادامه داد: شک نکنید منصوریان هم نمی‌تواند برای نفت آبادان کاری انجام دهد و به نظرم تمام مربیانی که از تهران به خوزستان می‌آیند، به مربیگری در تیم‌های تهرانی چشم دارند و از حس خوب هوادار آبادانی نیز برخی مواقع سوءاستفاده می‌شود و ظرفیت فنی کمی را برای تیم‌های خود می‌گذارند. در حال حاضر منصوریان تمرکز ندارد و بحث مالی او را تحت فشار قرار داده است، ضمن این‌که از نظر فنی این مربی دارای مشکلات بسیاری در ساختار فنی است و از دستیارانی استفاده می‌کند که به نظر من ثابت شده است، نفت با آن‌ها نمی‌تواند نتیجه بگیرد. نفت اگرچه تیم جوان‌تری شده است ولی منصوریان باید کار بیشتر از نظر فنی انجام دهد.
انتهای پیام