نتایج نمایندگان خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر گلف کشور مشخص شد. هفته چهارم دور رفت لیگ برتر گلف کشور امروز سوم دی ماه به پایان رسید که در دیدارهای گروه اول، پتروشیمی مسجدسلیمان با حساب ۵ بر صفر مقابل هیات گلف شاهین شهر به برتری رسید و ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین […]


نتایج نمایندگان خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر گلف کشور مشخص شد.

هفته چهارم دور رفت لیگ برتر گلف کشور امروز سوم دی ماه به پایان رسید که در دیدارهای گروه اول، پتروشیمی مسجدسلیمان با حساب ۵ بر صفر مقابل هیات گلف شاهین شهر به برتری رسید و ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند.

به گزارش ایسنا، تیم تاراز مسجدسلیمان  دیگر نماینده خوزستان در این  گروه نیز در اصفهان به مصاف تیم هیات گلف این شهر رفت که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. تاراز با این برد با ۶ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت. همچنین تیم هیات قم در این گروه استراحت داشت.

تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان و ملی حفاری نیز در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید. شاگردان گودرز مولایی در تیم ملی حفاری با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و در صدر جدول گروه دوم باقی ماندند. نفت مسجد سلیمان نیز با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

طبق برنامه قرار بود دو تیم منطقه آزاد اروند و هیات هندیجان در آبادان به مصاف هم بروند که به دلیل نا آماده بودن زمین گلف آبادان، این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سورتمه تهران نیز با ۵ امتیاز همچنان در رده دوم قرار دارد. این تیم در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام