سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از عملکرد سعادت حردانی در بازی با پیکان، گفت: حواس او به خارج از فولاد است و این برای خود سعادت هم خوب نیست زیرا فولاد به این بازیکن کمک کرده تا رشد کند. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پیکان از هفته سیزدهم لیگ […]


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از عملکرد سعادت حردانی در بازی با پیکان، گفت: حواس او به خارج از فولاد است و این برای خود سعادت هم خوب نیست زیرا فولاد به این بازیکن کمک کرده تا رشد کند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تیم ما بازی را خوب شروع کرد و روی دو ضربه ایستگاهی خوب، اگر دقت می کردیم می توانستیم گل بزنیم. پیکان با چهار دفاع بازی می کند و می دانستیم عبور از لایه های دفاعی حریف سخت است و بازی این تیم با سپاهان را دیده بودیم و می دانستیم اگر اشتباه کنیم، بازی را دست خالی ترک می کنیم.
وی افزود: می دانستیم اگر حواسمان جمع نباشد و تمرکز نداشته باشیم، تنبیه می شویم و حریف هم منتظر اشتباه ما بود که این موضوع در نیمه اول روی یک صحنه رخ داد و غافلگیر شدیم و ضد حمله خوردیم که خطرناک بود. ما توانستیم به بازی برگردیم و خوب بازی کنیم و در ادامه نیز گل زدیم و نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و اگر توپ دوم را وارد دروازه می کردیم و به دیرک نمی خورد و موقعیت دیگری که نصیبمان شد هم به گل تبدیل می شد، نتیجه فرق می کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و موقعی گل را دریافت کردیم که مثل یک تیر خلاص بود. دیرهنگام بود و برگرداندن بازی سخت شد. هر چقدر هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم نتوانستیم و روی یک اشتباه ساده روی یک ضربه سر گل خوردیم. بازی در اختیار ما بود و از نقطه ای که بازیکن ملی پوش داریم نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد. سعادت حردانی باید تمرکزش روی تیم فولاد باشد و باید حواسش را جمع کند.
او افزود: فولاد به سعادت، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. این که برای تیم های دیگر با او صحبت می‌کنند، تمرکزش را بر هم زده است. او روی دو صحنه دو اشتباه وحشتناک داشت در حالی که پیش از این چنین اشتباهاتی نمی کرد و حتی به او تذکر دادم. حواس او به خارج از فولاد است و این برای خود سعادت هم خوب نیست زیرا فولاد به این بازیکن کمک کرده تا رشد کند. هواداران و استان خوزستان از حردانی انتظار دارند.
وی ادامه داد: به هر حال یک گل ناامیدکننده دریافت کردیم که کمی شرایط را برای ما سخت کرد و در ادامه نیز پیکان با تمام یارانش دفاع می کرد. موقعیت خلق کردن مقابل پیکانی که لایه های دفاعی خوبی دارد، سخت است. ما زمانی که باید جسورانه تر بازی می کردیم، گل خوردیم.
نکونام بیان کرد: ما تا محوطه ۱۸ قدم خوب کار می کنیم اما در ۱۸ قدم بازیکنانی را از دست دادیم که در نتیجه تاثیرگذار هستند. کولیبالی سال گذشته برای ما گلزنی می کرد که اکنون او را نداریم و فرشاد احمدزاده هم از تیم جدا شد. همچنین تیم ها در زمین ما ۵ دفاعه بازی می کنند و دفاع کردن راحت ترین کار است. کدام تیم در زمین ما فوتبال بازی کرد و به افتخار آن دست نزدیم؟ همه آمدند تا یک امتیاز بگیرند و بروند.
وی عنوان کرد: خود ما می دانیم که ایراد کجاست و کاری از دست مان برنمی‌آید. تنها باید تلاش کنیم و تا نیم فصل جلو برویم. در نیم فصل هم امیدوارم بازیکن جذب کنیم زیرا در خط جلو واقعا بازیکن کم داریم. دنبال بازیکن هستیم اما جذب بازیکن سخت است. البته با چند بازیکن صحبت کرده ایم. از پیگیری های باشگاه هم تشکر می کنم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که اکنون شرایط ایده آل نیست، گفت: نمی توانیم دست‌هایمان را بالا ببریم و تسلیم شویم و باید مبارزه کنیم. بازیکنانمان نیاز دارند که به آنها کمک شود. می توانم نام ۱۰ بازیکنم را ببرم که باتوجه به کمبود بازیکن نمی توانم به آنها استراحت بدهم. در این خصوص هم ما بیشترین ضربه را می خوریم. بازی قبل هم روی یک اشتباه گل عجیب و غریبی خوردیم و در بازی با پیکان هم روی یک اشتباه سه امتیاز را از دست دادیم اما تسلیم نمی شویم تا تیم را تقویت کنیم و نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم. مصدوم زیاد داریم و شیمبا هم از ابتدای فصل در حال بازی کردن است، در حالی که نیاز به استراحت دارد.
انتهای پیام