در مهمترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان تیم نصر موفق شد روند پیروزی‌های پیکان را متوقف کند. به گزارش ایسنا، ‌ هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان جمعه، ۹ دی با برگزاری ۶ دیدار در دو گروه به پایان رسید. در گروه اول پالایش نفت آبادان با حساب سه بر دو چیپس کامل […]


در مهمترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان تیم نصر موفق شد روند پیروزی‌های پیکان را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، ‌ هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان جمعه، ۹ دی با برگزاری ۶ دیدار در دو گروه به پایان رسید. در گروه اول پالایش نفت آبادان با حساب سه بر دو چیپس کامل مشهد را شکست داد تا همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند. تیم‌های بوتاپارس ایرانیان و فرهان ملارد هم که پیش از این با ۱۴ و ۱۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم جدول بودند به تساوی دو بر دو رسیدند و اختلاف یک امتیازی آنها حفظ شد.

در مهمترین دیدار گروه دوم تیم‌های مدعی نصر فردیس و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان فاطمه شریف در نصر با حساب چهار بر یک پیروز شدند. سارا شیربیگی و نسترن مقیمی گلزنان نصر بودند که هر کدام دو بار دروازه حریف را باز کردند. تنها گل پیکان را هم سحر زمانی به ثمر رساند.

در دیدار رفت این دو تیم شاگردان نیلوفر اردلان در پیکان سه بر یک به پیروزی رسیده بودند. پیکان پیش از این در همه دیدارهای خود برنده از زمین خارج شده بود اما مقابل نصر اولین شکست خود را تجربه کرد.

 نصر با پیروزی در هفته نهم ۱۹ امتیازی شد و فاصله خود را با پیکان کم کرد. پیکان هم با ۲۱ امتیاز همچنان صدرنشین این گروه است.

نتایج کامل دیدارهای هفته نهم لیگ به شرح زیر است:

گروه اول

پالایش نفت آبادان ۳ _ ۲ چیپس کامل مشهد

بوتا پارس ایرانیان ۲ _ ۲ فرهان ملارد

هیات فوتبال رودان ۳  _ ۱ مس کرمان

گروه دوم

نصر فردیس ۴ _ ۱ پیکان تهران

شرکت ملی حفاری ۴ _ ۱ کیمیای اسفراین

پارس آرا شیراز ۱  _ ۶ مس رفسنجان

انتهای پیام