مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها همچنان معلمان و مدیران مدارس برای تزریق واکسن اقدامی نکرده‌اند بنابراین با تمکین نکردن این موضوع توسط این افراد، امکان توجیه دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای واکسیناسیون وجود ندارد. رسول امیری در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که […]


مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها همچنان معلمان و مدیران مدارس برای تزریق واکسن اقدامی نکرده‌اند بنابراین با تمکین نکردن این موضوع توسط این افراد، امکان توجیه دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای واکسیناسیون وجود ندارد.

رسول امیری در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ساماندهی مدارس در برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات اظهار کرد: بخشی از خانواده‌ها بابت برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان دغدغه دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها همچنان معلمان و مدیران مدارس برای تزریق واکسن اقدامی نکرده‌اند بنابراین با تمکین نکردن این موضوع توسط این افراد، امکان توجیه دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای واکسیناسیون وجود ندارد. بر اساس ارزیابی‌های فعلی، شادگان، کرخه و شوشتر بیشترین آمار را در واکسینه نشدن معلمان و مدیران دارند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: باید پایش انجام شود تا واکسیناسیون دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در دستور کار قرار بگیرد. 

امیری بیان کرد: در حال حاضر در خصوص بازرسی از مدارس نیز مشکل وجود دارد و اغلب همکاری نکردن سرایدار یا حتی مدیر مدرسه مشاهده می‌شود. برخی اوقات بلافاصله پس از بازرسی، مدیر مدرسه با حوزه استانداری تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند چنین بازرسی به مدرسه آمده و بگویید با ما کاری نداشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری با بازرسان، گفت: تلاش ما بر این بود که متناسب با هر دستگاه، از بازنشستگان یا بازرسان کارآزموده استفاده کنیم تا علاه بر حفظ شأن مجموعه، مثمر ثمر نیز باشیم.

انتهای پیام