رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درگذشت چند تن از کارکنان صنعت نفت در حادثه جاده ای روز گذشته را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت چند تن از کارکنان صنعت نفت در حادثه تصادف جاده ای اهواز-خرمشهر را تسلیت گفت. وی با بیان […]


رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درگذشت چند تن از کارکنان صنعت نفت در حادثه جاده ای روز گذشته را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت چند تن از کارکنان صنعت نفت در حادثه تصادف جاده ای اهواز-خرمشهر را تسلیت گفت.
وی با بیان این که خبر ناگوار درگذشت چند تن از کارکنان زحمتکش صنعت نفت در حادثه تصادف جاده اهواز – خرمشهر موجب اندوه فراوان وی و سایر نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی شد افزود: اینجانب به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی فقدان این عزیزان را به خانواده داغدار و بستگان ایشان و کلیه کارکنان شریف و زحمتکش صنعت نفت تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
حسنوند از مدیران و مسئولان ذیربط خواست ضمن رسیدگی و همدردی با خانواده های ایشان، علت حادثه را با همکاری نهادهای مربوط در اسرع وقت بررسی کرده و با اتخاذ راهکارها و تدابیر لازم از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند.
انتهای پیام