سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخلاف تیم‌های وزارت صنعت که پاداش یک مسابقه آن‌ها برابر ۳ تا ۳۰ درصدکل بودجه ما است، متاسفانه دو تیم نفتی خوزستان مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ هستند. به گزارش ایسنا، دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ فردا (شنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر به […]


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخلاف تیم‌های وزارت صنعت که پاداش یک مسابقه آن‌ها برابر ۳ تا ۳۰ درصدکل بودجه ما است، متاسفانه دو تیم نفتی خوزستان مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ هستند.

به گزارش ایسنا، دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ فردا (شنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از این بازی، اظهار کرد: خوشحالم که به سرزمینی برگشتم که خانوادگی به این جا تعلق داریم. خدا می‌داند که وقتی به شهر آبادان می‌آیم، چه حس خوبی دارم. در سالی که در نفت آبادان کار کردم، هم تیم بسیار خوبی داشتیم و هم خاطرات خوبی در کنار مردم این شهر داشتم و امیدوارم صنعت نفت همیشه در اوج باشد و مردم آبادان از داشتن این تیم لذت ببرند.
وی بیان کرد: امیدوارم دو تیم فوتبال خوبی ارائه دهند. هر دو تیم متعلق به شهرهای مظلوم هستند. شهرهایی که سرمایه و پول کشور از آن جا تامین می‌شود اما به خودشان پولی نمی‌رسد. برخلاف تیم‌های وزارت صنعت که پاداش یک مسابقه آن‌ها برابر ۲۰ تا ۳۰ درصدکل بودجه ما است، متاسفانه دو تیم نفتی خوزستان مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ هستند، در صورتی که فوتبال متعلق به مسجدسلیمان و آبادان است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: همه می‌دانند خواسته این دو شهر فقط تیم فوتبال‌شان است و عاشقانه تیم هایشان را دوست دارند. امیدوارم عدالت در تقسیم منابع به صورتی باشد که دو تیم از مظلومیتی که در آن قرار دارند، خارج شوند و به حق شان برسند.
وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم بازی فردا خوب باشد. آقای منصوریان برای تیم آبادان زحمت زیادی کشیده است و می‌دانم چه کار سختی داشته است زیرا کل تیم تغییر کرده است، مثل تیم ما. باتوجه به مشکلاتی که سد راه این، دوست دارم مردم آبادان مثل همیشه از مربی خود حمایت کنند و اجازه دهند منصوریان کار خود را انجام دهد و ان‌شاءالله در پایان فصل نتیجه بگیرند. تیم نفت نیاز به زمان دارد.
کمالوند گفت: تیم ما هم باتوجه به مشکلاتی که داشته است، روند خوب و رو به رشد دارد. در چهار پنج بازی اخیر تنها یک بازی ضعیف داشتیم که آن هم بازی با گل گهر بود که عوامل بیرونی خیلی روی ما تاثیر گذاشت و زمین خیلی نامساعد و پنج شش بازیکن را نداشتیم. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده نتایج خوبی را کسب کنیم تا با همفکری باشگاه تیم را تقویت کنیم.
وی عنوان کرد: تیم نفت آبادان نیاز به زمان دارد. پس از فصلی که من در آبادان کار کردم، هیچ سالی اتفاق نیفتاده است که مربی در فصل بعد هم باشد. من معتقدم اگر آن تیم نفت در سالی که من بودم، حفظ می شد، امروز صنعت نفت یکی از تیم‌های آسیایی بود. الان که منصوریان هست از او حمایت کنید تا برای اولین یک مربی باشد که برای دو فصل متوالی کار کند. این تیم هم مثل تیم ما در نیم فصل دوم بهتر می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم و فردا یک فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم. فکر کنم بازی فردا جذاب شود. خیلی ناراحتم که فردا هواداران نفت را نمی‌بینم و دلم برای آن‌ها تنگ شده است.  
وی در پایان بیان کرد: نسبت به بازی قبل اوضاع مان بهتر است اما بازهم چند بازیکن را نداریم.
انتهای پیام