سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بارها و بارها گفتم این مردم و این شهر هیچ چیز به جز تیم نفت مسجد سلیمان ندارند، دست از سر تیم ما بردارید. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  فراز کمالوند […]


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بارها و بارها گفتم این مردم و این شهر هیچ چیز به جز تیم نفت مسجد سلیمان ندارند، دست از سر تیم ما بردارید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  فراز کمالوند سرمربی نفت در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: من در کمال ادب و احترام سعی کردم ۹۰ دقیقه بازی را پشت سر بگذاریم در پایان بازی هم از آقای منصوریان و کوبل داوری تشکر کردم اما حقیقت امر این است که نمی‌دانم چطور باید در مورد اتفاقاتی که پی در پی برای نفت مسحدسلیمان می‌افتد صحبت کنم؟
وی افزود: در ۱۲ مسابقه برگزار شده یک اشتباه فاحش هم به نفع تیم ما حادث نشد چهارمین بازی پیاپی هست، سه بازی گذشته که کارشناسان داوری در همه برنامه‌های تلویزیونی بدون این که حتی یکی از آن‌ها نظر متفاوت داشته باشند تایید کردند که در حق تیم ما اجحاف شده است. در بازی با آلومینیوم اراک توپی که پشت محوطه جریمه خطا شده بود دقیقه ۴۶ را پنالتی گرفتند و نتیجه بازی را تغییر دادند. در بازی با مس رفسنجان بازیکن حریف توپ را با دست برداشت و پنالتی واضح به فاصله دو متری داور گرفته نشد. در بازی با ذوب آهن بعد از گل یک هیچ ما، بازیکن حریف شیرجه زد و مانع ورود توپ به دروازه شد و باز هم پنالتی گرفته نشد و این هم از امروز. تا یک جایی از دست من و بازیکنان بر می‌آید ولی از یه جایی به بعد دیگر از دست ما خارج است. بلافاصله حرف هم می‌زنیم به فاصله ۲۴ ساعت بعد کمیته انضباطی نامه می‌زند آقای کامرانی‌فر چون خودش داور بوده نامه مستقیم می‌زند که بیاید جواب بدهید.  الان شما جواب بدهید، جواب این هشت، نه امتیازی که از تیم ما گرفته شده را شما بدهید. من باید چکار کنم؟ یک تیمی که هیچی ندارد و پول، امکانات و شرایط نداریم و در بدترین شرایط ممکن هستیم و اینطوری هم در حق ما اجحاف می کنند. دیگر من نمی‌دانم چه باید بکنم؟
کمالوند افزود: آنچه به جایی نرسد فریاد است. اگر کسی با تیم ما یا با خود من مشکلی دارد به ما بگوید که به خودمان زحمت ندهیم، نمی‌شود که هر بازی اعصاب ما این‌طوری به هم بریزد. ثمره تلاش ۱۱ بازیکن داخل زمین و بیرون زمین و کادرفنی و سرپرستی هر بازی از دست می رود. یک بار اشکالی ندارد و بعد میگن اشتباهات داوری شامل همه تیم‌هاست.
سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: آقای خداد افشاریان اشتباهات داوری چرا شامل تیم ما نمی شود، من سوال می‌کنم ۱۲ مسابقه برگزار شده چرا یک پنالتی هم به نفع تیم ما گرفته نشده است. چرا یک اشتباه پشت ۱۸ به نفع ما گرفته نشده و زمانی اشتباه داوری هست که هم به ضرر و هم به نفع یک تیم گرفته شود، نمی‌شود که ما فقط متضرر شویم، یکی بیاد جواب ما را بدهد، خب گناه داریم، این شهر، بازیکنان، هوادارانش گناه دارند.
او بیان کرد: بارها و بارها گفتم این مردم و این شهر هیچ چیز به جز تیم نفت مسجد سلیمان ندارند، دست از سر تیم ما بردارید، خدا را خوش نمی‌آید این چه رفتاری هست با تیم ما می‌کنید. چهارمین بازی است که این کار را علیه ما می‌کنند، سه بازی قبلی هم داور را محروم کردند چه چیزی عاید من شد؟
کمالوند گفت: تیم من الان باید هفتم جدول باشد چطوری باید حقم را بگیرم؟ الان در رختکن ما انگار عزا است، بازیکنان به من می‌گویند شما میگی به داور اعتراض نکن ما چکار کنیم. دیگه نه کاری از من و نه از بازیکنان بر نمی‌آید. اگر اشتباهات داوری برای همه تیم‌هاست، یک بار هم پنالتی الکی برای ما بگیرید، نمی‌شود  که اشتباهات داوری فقط شامل یک تیم شود. من دیگر در مورد مسائل فنی چی بگویم؟ همه بازی را تحت شعاع یه پنالتی دقیقه نود هست. حرف هم میزنی آقای افشاریان می‌گوید محروم می‌کنیم. خب محروم کنید؛ این وسط امتیاز ما چه می‌شود.
کمالوند بیان کرد: این چه محروم کردنی است که پس از سه هفته به داور بازی می‌دهید؟ آقای وحید کاظمی بازی ما با آلومینیوم را صد درصد  عوض کرد، تازه به او پاداش می‌دهند. سپاهان و پرسپولیس را هک قضاوت کند. نشد که ما حرف نزنیم، اهانت نکنیم. باشد پس شما حق ما را بگیرید. آقای کمیته انضباطی شما حق ما را بگیرید، کمیته داوران شما حق ما را بگیر، من خسته شدم، بریدم، سکته کنم بیفتم بغل زمین خوب است؟
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: من راجب مسائل فنی صحبتی ندارم.
وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که معتقد بود توپ در محوطه جریمه نفت به دست بازیکن خودی خورده است؟  عنوان کرد:  گفت: این صحنه را هم دیدیم به دست بازیکن من نخورد. لطفا صورت مسئله را پاک نکنید. من حرفم چیز دیگری است و روی صحبت من با نساجی نیست.تیم نساجی هم تیم بسیار خوبی است و هم خوب فوتبال بازی می‌کند. شما به عنوان خبرنگار رسالت‌تان این است که خبرنگار باشید شما اینجا هوادار یا کارشناس داوری نیستید.
او در ادامه در پاسخ به سوال دیگر این خبرنگار درباره عملکرد متفاوت نفت در دو نیمه نیز بیان کرد: ما در دو نیمه با دو تفکر متفاوت وارد زمین شدیم. نیمه اول سه چهار بازیکن مثل نقی‌زاده، نادری و میرجوان را استراحت داده بودیم. به اعتقاد من دو تیم خوب فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های صد درصدی زیادی روی دروازه‌های همدیگر ایجاد کردند اما تمام این اتفاقات بازی را سوت دقیقه ۸۸ بازی تحت شعاع قرار داد که باعث شد نتیجه تغییر کند، اصلا پنالتی نبود و مثل سه بازی قبل سه امتیاز را از ما گرفتند.
انتهای پیام