عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بهتر از تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بودیم و بر خلاف جریان بازی شکست خوردیم. به گزارش ایرنا فراز کمالوند شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد:نوع فوتبالی را که در زمین بازی ارایه کردیم با نتیجه […]

عصر خوزستان:

کمالوند: شکست تیم ما خلاف جریان بازی بود

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بهتر از تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بودیم و بر خلاف جریان بازی شکست خوردیم.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد:نوع فوتبالی را که در زمین بازی ارایه کردیم با نتیجه قابل مقایسه نبود و در زمان بازی مالک زمین بودیم و بهتر از حریف بازی کردیم.

وی افزود: ۲ موقعیت خوب را به تیرک دروازه زدیم که اگر تبدیل به گل می‌شد نتیجه بازی چیز دیگری بود.

کمالوند با بیان اینکه تیم صنعت‌نفت از موقعیت‌های به دست آمده خود بهتر استفاده کرد ادامه داد: هیچگاه به توپ‌هایی که به تیر دروازه برخورد می‌کند امتیاز داده نمی‌شود، و گل است که نتیجه را رقم می‌زند.

وی افزود: باید تیم را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر روز شنبه از هفته چهاردهم لیگ برتر با ۲ گل برابر میزبان خود صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر شکست خورد و با ۱۱ امتیاز در رده ۱۵ لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا