سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نوع فوتبالی که مقابل نفت آبادان ارائه دادیم با نتیجه هم‌خوانی نداشت. به گزارش ایسنا، نفت آبادان در داربی فوتبال خوزستان موفق شد با حساب ۲ بر صفر از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد. فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: […]


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نوع فوتبالی که مقابل نفت آبادان ارائه دادیم با نتیجه هم‌خوانی نداشت.

به گزارش ایسنا، نفت آبادان در داربی فوتبال خوزستان موفق شد با حساب ۲ بر صفر از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد. فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: واقعا نوع فوتبالی که ارائه دادیم با نتیجه هم‌خوانی نداشت. فکر می‌کنم بیش از ۲ برابر تیم فوتبال نقت آبادان پاس دادیم و در دو نیمه نیز مالک میدان بودیم.
او افزود: در هر صورت نتیجه را توپی که وارد دروازه می‌شود تعیین می‌کند. تیم نفت آبادان از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و ما هم دو توپ به تیریک زدیم. شاید اگر همان موقعیت‌مان قبل از گل نفت آبادان که به تیرک خورد گل می‌شد، سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه امروز هم مثل هفته‌های گذشته چهار پنج بازیکن‌مان را نداشتیم و مجبور شدیم یکسری تغییرات اجباری داشته باشیم.
وی درباره داوری و کارت زردهایی که نشان داد، عنوان کرد: وقتی مسابقات نزدیک نیم فصل می‌شود نباید این قدر کارت زرد داده شود زیرا به تیم فشار وارد می‌شود. در تیم ما اگر بازیکنی محروم شود کار برای جایگرینی او خیلی سخت می‌شود. به هر حال داور خوب سوت زد  ولی می‌توانست بهتر مدیریت کند که این تعداد کارت زرد داده نشود.
هم‌چنین پس از این بازی، باتوجه به شکست نفت مسجدسلیمان برابر نفت آبادان و نتایج اخیر این تیم، لیدرهای نفت مسجدسلیمان با کمالوند درگیر لفظی داشتند.
انتهای پیام