مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای اهواز در ساعت ۲۲ امشب به بیش از ۱۰ برابر حد مجاز رسید. شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امشب اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، […]


مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای اهواز در ساعت ۲۲ امشب به بیش از ۱۰ برابر حد مجاز رسید.

شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امشب اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۲۲ امشب (۳۰ آذرماه) میزان ذرات ریزگردها در هوای اهواز ۱۵۳۵ میکروگرم در متر مکعب بوده است.
وی افزود: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از ۱۰ برابر حد مجاز رسیده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در دزفول ۱۳۶۷، شوش ۱۳۶۰، شوشتر ۱۲۴۴، سوسنگرد ۱۱۸۶، خرمشهر ۱۰۹۷، شادگان ۱۰۸۹، رامشیر ۸۹۵، اندیمشک ۸۵۵ و حمیدیه ۸۲۴ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.
انتهای پیام