مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من به این‌که در آینده فوتبال‌مان مثل والیبال‌مان و حتی جلوتر از آن نیز حرکت کند، خوشبینم. حمیدرضا گرشاسبی درجریان سفر رییس فدراسیون فوتبال به اهواز و حضور در اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال کشور که در باشگاه فولاد خوزستان در حال برگزاری است، اظهارکرد: عزیزی خادم در حال محکم […]


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من به این‌که در آینده فوتبال‌مان مثل والیبال‌مان و حتی جلوتر از آن نیز حرکت کند، خوشبینم.

حمیدرضا گرشاسبی درجریان سفر رییس فدراسیون فوتبال به اهواز و حضور در اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال کشور که در باشگاه فولاد خوزستان در حال برگزاری است، اظهارکرد: عزیزی خادم در حال محکم کردن فوندانسیون است و اگر فوندانسیون درست شود، ترکیب دیگر فرو نمی ریزد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه اکنون به دنبال نتیجه‌گیری هستند اما این رفتار و کارهای جدیدی که در فدراسیون عزیزی خادم در حال انجام است، باعث می‌شود که ما نیز وظیفه خود بدانیم که تنبلی نکنیم و در راستای برنامه‌های موجود تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی ما میزبان اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال کشور در باشگاه فولاد هستیم، خود این یک کلاس آموزشی برای خوزستان است.

وی بیان کرد: من به این‌که در آینده فوتبال‌مان مثل والیبال‌مان و حتی جلوتر از آن نیز حرکت کند، خوشبینم.

گفتنی است، اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال در باشگاه فولاد خوزستان تا هفدهم دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام