امیدوارم این انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایا/ بی‌تدبیری در امور کشور موج می‌زند
امیدوارم این انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایا/ بی‌تدبیری در امور کشور موج می‌زند

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان گفت: امیدوارم این انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایایی که بر کشور تحمیل شده و مردم ایران به زندگی در شان تاریخ و تمدن خود دست پیدا کنند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان، مسعود صفایی‌مقدم در مراسم افتتاح ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در اهواز که در میان استقبال پرشور مردم و شخصیت‌های سیاسی برگزار شد، تصریح کرد: قدیمی‌ترین تمدن و نظام سیاسی در این سرزمین پا گرفته است بنابرین قدر ایران عزیز را بدانیم.

وی افزود: از همان آغاز پیدایش تمدن ایرانی مردم ایران مردم موحدی بوده اند. اعتقاد به توحید و وحدانیت خداوند از همان آغاز در این سرزمین وجود داشته است.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان بیان کرد: داریوش کبیر دعایی دارد که خداوند ملت ایران را از سه بلای دشمن، خشکسالی و دروغ حفظ کند و امروز کشور ایران با این سه بلا درگیر است. پیامبر اسلام هم فرمودند من از فقر امت خود بیمناک نیستم بلکه از بی تدبیری در میان امت خود بیمناکم. و با کمال تاسف علاوه بر آن سه بلیه ای که داریوش کبیر خلاصی مردم ایران را از خداوند می خواست، ما با این بلیه بی تدبیری در میان مدیران و مسئولان هم مواجه هستیم.

صفایی‌مقدم با بیان اینکه با کمال تاسف بی‌تدبیری در امور کشور موج می‌زند و در همه مناسبات دیده می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم که این نشست و انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایا و مردم ایران زندگی در شان تاریخ و تمدن خود پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق خوزستان دیگر سخنران این مراسم بوده و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، جوانان، احزاب اصلاح‌طلب و قومیت‌ها نیز در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان به قرائت بیانیه پرداختند.