نظر رهبر انقلاب درباره نقش ایران در جنگ غزه+ فیلم - پایگاه خبری - تحلیلی عصر خوزستان | پایگاه خبری – تحلیلی عصر خوزستان

به گزارش عصر خوزستان به نقل از تسنیم، آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

 

بخشی از صحبت‌های رهبر انقلاب درباره ادعای نقش ایران در جنگ غزه: 
حامیان رژیم و بعضی از افراد خود رژیم غاصب یا‌وه‌گویی‌هایی در این دو سه روز کردند و ادامه دارد از جمله اینکه ایران اسلامی را پشت این حرکت معرفی می‌کنند، اشتباه می‌کنند، ما البته از فلسطین و مبارزات دفاع می‌کنیم.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای افزودند: ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم اما آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند. آنها ملت فلسطین را نشناخته‌اند و دست کم گرفته‌اند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: البته همه دنیای اسلام موظف است از فلسطینی‌ها حمایت کند و حمایت هم خواهد کرد، اما این کار، کار خود فلسطینی‌هاست و این حماسه گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود.

فرمانده معظم کل قوا ادامه دادند: این بلا را عملکرد خود صهیونیستها بر سرشون آورد، وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت، وقتی درنده خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود، شما با ملت فلسطین چه کردید؟

 

تاریخ انتشار :

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

لینک کوتاه :

https://asrkhouzestan.ir/?p=66666

به اشتراک بگذارید :