عـلی دژمان نــیز به رقابت های انتخاباتی در ماهشهر پیوست / کانـدیدایی که اعلام کرد: رقیب من فــقر و مشکلات اقتصادی مردم است
عـلی دژمان نــیز به رقابت های انتخاباتی در ماهشهر پیوست / کانـدیدایی که اعلام کرد: رقیب من فــقر و مشکلات اقتصادی مردم است

  علی دژمان سربازرس اقتصادی و زیر بنایی اداره کل بازرسی استان خوزستان، دکتـرای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز است. وی عصر امروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۹۸ با حضور در فـرمانداری شهرستان ماهشهر رسما برای حضور در رقابت های انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و […]

 

علی دژمان سربازرس اقتصادی و زیر بنایی اداره کل بازرسی استان خوزستان، دکتـرای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز است. وی عصر امروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۹۸ با حضور در فـرمانداری شهرستان ماهشهر رسما برای حضور در رقابت های انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر خوزستان، دژمان متولد سال ۱۳۵۵ است و دور قبل نیز کاندیدای مجلس از همین حوزه انتخابیه بود که بیش از ۲۶ هــزار رای کسب کرد.

از سوابق شغلی علی دژمان می توان به مدیریت بهداشت و درمان منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) سپاه پاسداران در فاصله سالهای ۸۰ تا ۸۷، سربازرس نظارت و بازرسی حوزه سیاسی قضایی اداره کل بارزسی خوزستان، مدرس دانشگاه های استان از سال ۸۴ تا کنون و عضویت در شورای پیشگیری از جرایم استان و عضویت در کارگروه های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با زمین خواری و نظارت و بازرسی بر بانک ها و بیمه ها اشاره کرد.

دژمان که با شعار سه رویکرد مهم ” جوانگرایی، عدالــت خواهی، و تحول و توسعه” به میدان آمده است، امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ماهشهر در حاشیه ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: برای تمامی نــامزدهای انتخاباتی  احترام قائل هستم اما در این انتــخابات” فــقر و مشکلات اقتصادی” را رقیب خود می دانم.

وی با بیان اینکه با کسب اجازه از مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در این انتخابات ثبت نام کرده است، افزود: در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان ظرفیت های زیادی وجود دارد اما متاسفانه از این قابلیت ها به خوبی استفاده نشده و علی رغم تلاشهایی که در سنوات گذشته به عمل آمده ولی میان ظرفیت های موجود و بالقوه و توسعه واقعی فاصله معنا داری وجود دارد.

دژمان با بیان اینکه نرخ بیکاری بالا، تورم، حاشیه نشینی و…برازنده حوزه انتخابیه با این همه پتانسیل نیست، گفت: اینجانب سه اولویت آموزش و پرورش، توسعه روستایی و حقوق کارگری را در سطح ملی و دو اولویت سلامت و امنیت را در سطح محلی دنبال خواهم کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه سلامت نیز سه اولویت درمان، آب آشامیدنی سالم، امنیت جاده ای و در حوزه امنیت کاهش نرخ بیکاری با توسعه پایدار روستایی و مشاغل خانگی، صنایع پایین دستی پتروشیمی، احیا ظرفیت های بومی حوزه مانند تجارت دریایی، شیلات،کشاورزی و دامداری و کم رنگ کردن سایه نگاه نفتی در مدیریت شهرستانهای حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان از مواردی است که در راس برنامه هایم قرار دارد.