سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی در آخر هفته و اخطاریه مدیریت بحران در این زمینه، اظهار کرد: در حوزه خوزستان احتمال یخبندان در محور ایذه – دهدز و محور اندیکا – شهرکرد وجود دارد.   وی افزود: هنوز جزئیات دقیقی از وضعیت بارش برف نداریم اما در صورتی […]

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی در آخر هفته و اخطاریه مدیریت بحران در این زمینه، اظهار کرد: در حوزه خوزستان احتمال یخبندان در محور ایذه – دهدز و محور اندیکا – شهرکرد وجود دارد.

 

وی افزود: هنوز جزئیات دقیقی از وضعیت بارش برف نداریم اما در صورتی که یخبندان به گونه‌ای باشد که امکان تردد نباشد، قطعا محور اندیکا – شهرکرد مسدود اعلام خواهد شد؛ هر چند بیشتر ترددها در این مسیر، ترددهای بومی است.

 

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تیم‌های مستقر در محور ایذه – دهدز، گفت: رانندگان ملزم خواهند شد که زنجیر چرخ همراه داشته باشند. در صورت یخبندان بیش از حد و امکان وقوع حوادث برای ناوگان مسافری، به صورت مقطعی برای اتوبوس‌ها محدودیت تردد اعمال خواهد شد و به اتوبوس‌ها اجازه تردد داده نمی‌شود.

 

دولتشاهی عنوان کرد: به طور معمول بارش برف مشکل زیادی برای جاده‌های روستایی خوزستان ایجاد نمی‌کند و تنها ممکن است روستاهایی که در مسیر ایذه – دهدز قرار دارند دچار مشکل شوند اما در خوزستان روستایی در محاصره برف قرار نمی‌گیرد.

 

منبع: ایسنا