سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و بانک شهر بر تقویت همکاری ها تاکید کردند
 
  سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و بانک شهر بر تقویت همکاری ها تاکید کردند

عصر خوزستان: روز گذشته جلسه مشترکی بین سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و سرپرستی بانک شهر تشکیل و طرفین بر تقویت همکاری ها با درنظر گرفتن اولویت های سازمان تاکید کردند. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: تقویت همکاری ها با بانک ها، به ویژه بانک […]

عصر خوزستان:

روز گذشته جلسه مشترکی بین سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و سرپرستی بانک شهر تشکیل و طرفین بر تقویت همکاری ها با درنظر گرفتن اولویت های سازمان تاکید کردند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: تقویت همکاری ها با بانک ها، به ویژه بانک شهر می تواند در پیشبرد برنامه های سازمان آرامستان ها موثر باشد.
رئیس سازمان آرامستان با بیان این که سازمان، به لحاظ وظایف تعریف شده دارای شرایط خاصی است، بیان داشت: در این زمینه امید است با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات مشترک، همکاری ها میان طرفین بیشتر گردد.
خنافره با اشاره به این که شهرداری و بانک شهر از یک خانواده هستند، گفت: با پیشنهاد این سازمان، برنامه هایی جهت دریافت تسهیلات ویژه کارکنان سازمان در جریان است تا بتوان روحیه ی کارکنان سازمان را بالا برد.