عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: بازرسان ویژه کرونا در خوزستان با بازرسان بهداشت هماهنگ باشند، و از ظرفیت آنها در نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استفاده کنند. به گزارش ایرنا رسول امیری روز دوشنبه در نشست سر بازرسان بازرسی ویژه کرونا […]

عصر خوزستان:

بازرسان کرونا درخوزستان با بازرسان بهداشت‌ هماهنگ باشند

اهواز – ایرنا – مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: بازرسان ویژه کرونا در خوزستان با بازرسان بهداشت هماهنگ باشند، و از ظرفیت آنها در نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استفاده کنند.

به گزارش ایرنا رسول امیری روز دوشنبه در نشست سر بازرسان بازرسی ویژه کرونا در خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: در بازدیدها از دستگاه‌های اجرایی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی،

از ظرفیت بازرسان بهداشت استان استفاده، و هماهنگی لازم در بازدیدها صورت گیرد.
وی افزود: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت گردشی برای هر کدام از بازرسان صورت گیرد.

امیری ادامه داد: گزارش‌های مردمی که از سامانه ۱۱۱ در خصوص رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در ادارات خوزستان ثبت می‌شود باید در کمترین زمان رسیدگی شود.
وی بیان کرد: واحدهای تابعه ادارات نیز باید مورد بازدید و  ارزیابی قرار گیرند، و بازرسان گزارشات را به سربازرسان داده و سپس در کمیته بازرسی جمع بندی ،و در ستاد مدیریت کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی کرونا ارایه خواهند شد.

امیری ادامه داد: دستگاه‌های برتر در پایان هر ماه معرفی و از آنان تقدیر و تشکر خواهد شد و با دستگاه‌هایی که رعایت الگوهای بهداشتی ضعیفی داشتند طبق بخشنامه سازمان اداری و  استخدامی کشور برخورد می‌شود. 

۵۶ بازرس ویژه کرونا در خوزستان کار نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را به عهده دارند.

منبع: ایرنا