تاکید معاون خدمات شهری بر پاکسازی و ساماندهی پارک های منطقه ۲
 
  تاکید معاون خدمات شهری بر پاکسازی و ساماندهی پارک های منطقه ۲

عصر خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به همراه مدیر منطقه ۲ و تعدادی از مدیران شهری به منظور بررسی و رفع مشکلات از سطح منطقه دو بازدید کردند. محمدی در رابطه با بازدید منطقه دو گفت: طرح پاکسازی، […]

عصر خوزستان:


به گزارش سایت شهرداری اهواز بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به همراه مدیر منطقه ۲ و تعدادی از مدیران شهری به منظور بررسی و رفع مشکلات از سطح منطقه دو بازدید کردند.

محمدی در رابطه با بازدید منطقه دو گفت: طرح پاکسازی، اصلاح و کاشت فضای سبز، بهسازی، تکمیل و ایمن سازی وسایل و تجهیزات بازی کودکان در پارک جزیره و پارک ساحلی امتداد کارون به صورت ویژه در دستور کار خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ قرار گرفت.

معاون خدمات شهری با بیان اینکه رفع ناهنجاری های بصری و پاکسازی و نظافت شهری گامی موثر در رضایت شهروندان است اظهار کرد: طی این بازدید در راستای رسیدگی سیمای ظاهری و پاکیزگی شهری، بهسازی پیاده روها و مبلمان پارک ها و راه اندازی آبنمای موزیکال ۴۲ هکتاری، نیز دستوراتی صادر شد.

وی افزود: مدیریت در پارک ‌های شهری و اهمیت دادن به فضای سبز و کاشت نهال بومی منجر به ارتقای شاخص های محیط ‏زیستی می‏شود که معاونت خدمات شهری مناطق و سازمان پارک ها، باید در این راستا اقدامات عملی و جدی را انجام دهند.

محمدی با اشاره به ضرورت جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح منطقه مورد بازدید عنوان کرد: طرح پاکسازی زمین‌های خالی به منظور ارتقای سطح سلامت، محیط زیست شهری و حذف نازیبای‌های بصری به صورت گسترده در سطح مناطق هشتگانه شهرداری اهواز اجرا شود.

گفتنی است این بازدید های روزانه به دستور شهردار اهواز برای بررسی مشکلات و وضعیت خدمات دهی مناطق هشتگانه به صورت گشت میدانی و پیاده روی با حضور و نظارت مستقیم معاون خدمات شهری صورت میگیرد.