عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط جرم خیز این شهرستان و دستگیری ۸۷ نفر از سارقان حرفه‌ای ، اوباش و عاملان تیراندازی خبر داد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: طرح‌های انتظامی مختلف پلیس اهواز با بهره‌گیری […]

عصر خوزستان:

دستگیری ۸۷ سارق حرفه‌ای و عامل تیراندازی در اهواز

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط جرم خیز این شهرستان و دستگیری ۸۷ نفر از سارقان حرفه‌ای ، اوباش و عاملان تیراندازی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: طرح‌های انتظامی مختلف پلیس اهواز با بهره‌گیری از تمام توان و تجهیزات با قوت تمام در تمامی نقاط جرم خیز سطح این شهرستان تداوم داشته که در این راستا طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز باهدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح غیر مجاز با هماهنگی مقام قضایی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با همکاری پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان به اجرا درآمد، ۷۳ سارق، هشت نفر از اراذل و اوباش، سه عامل تیراندازی و سه فروشنده مواد مخدر دستگیر و پنج معتاد متجاهر نیز  جمع‌آوری شدند.
فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در اجرای این طرح ۷۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳۵ دستگاه خودرو سواری، ۳۰جام قلیان و مقدار ۳۴۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده به ۱۲۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند گفت: پلیس برای تحقق امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی در حال تلاش است.

کشف ۲۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه صنعتی در زمینه تولید ارز دیجیتال در اطراف شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ رضا پاپی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه تعداد ۲۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق(ماینر) را کشف کردند.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع: ایرنا