عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: عشایر غیور عرب و بختیاری، نخبگان و اساتید و ملت انقلابی خوزستان با حضور حداکثری در انتخابات خرداد آتی، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند. به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصر سه شنبه در همایش سران عشایر عرب و […]

عصر خوزستان:

مشارکت اقوام خوزستانی در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: عشایر غیور عرب و بختیاری، نخبگان و اساتید و ملت انقلابی خوزستان با حضور حداکثری در انتخابات خرداد آتی، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصر سه شنبه در همایش سران عشایر عرب و بختیاری استان خوزستان در محل قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب بیان کرد: عشایر عرب و بختیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت خود مقابل دشمنان خارجی ایستادگی کردند و در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز مقابل تجاوز بیگانگان ایستادند.

وی با بیان اینکه خوزستان ۲۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد افزود: عشایر غیور خوزستانی در سال‌های اخیر نیز در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و زمانی که داعش به دروازه های بغداد و ۲۰ کیلومتری کربلا رسیده بود این فرزندان عشایر خوزستانی بودند که مقابل این تکفیری ها ایستادند، جنگیدند و شهید شدند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: ایثار، شجاعت و شهادت عشایر خوزستان مقابل دشمنان همواره بر سر زبان است و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب یکی از شاخص‌های عشایر غیور خوزستان است.

وی بیان کرد: عشایر خوزستان همواره در تمامی صحنه‌های سیاسی کشور حضوری فعال داشته و وفاداری خود را در این سال‌ها به نظام ثابت کرده‌اند امید است امسال نیز با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبند.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا ادامه داد: اکنون در شرایط حساسی هستیم و دشمن به دنبال تزریق ناامیدی به جامعه است و قصد دارد حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند.

شعرخوانی شاعران عرب و بختیاری با موضوع اتحاد و همدلی اقدام خوزستان از دیگر برنامه های ویژه  این همایش بود.

آیت اله محسن حیدری مسوول حوزه علمیه الغدیر اهواز نیز از طریق یک کلیپ ارسالی از مشهد مقدس خواستار حضور حداکثری اقوام خوزستانی پای صندوق های رای شد و گفت: مشارکت مردم و انتخاب اصلاح در انتخابات امسال برای امنیت و آرامش کشور موثر است.

در این همایش آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، سرتیپ پاسدار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج)، ، سردار صالحی فرمانده انتظامی خوزستان و جمعی از مسوولان استان و اقوام خوزستانی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی برگزار شد.

منبع: ایرنا