پاکسازی ویژه در محلات کم برخوردار منطقه ۲ شهرداری اهواز بمناسبت عید سعید فطر*
 
  پاکسازی ویژه در محلات کم برخوردار منطقه ۲ شهرداری اهواز بمناسبت عید سعید فطر*

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۲ شهرداری اهواز از پاکسازی جهادی در راستای القای نظم بصری و زیست محیطی ویژه عیدسعید فطر خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو ،محمدسعید حردانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز و تبریک این عید سعید اظهار کرد :همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر برنامه‌ریزی […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۲ شهرداری اهواز از پاکسازی جهادی در راستای القای نظم بصری و زیست محیطی ویژه عیدسعید فطر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو ،محمدسعید حردانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز و تبریک این عید سعید اظهار کرد :همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای نظافت شهر و آمادگی برای استقبال از عید فطر صورت گرفته است.

حردانی در ادامه گفت: در راستای  پاکسازی و رفت و روب معابر و محلات کم برخوردار منطقه و همچنین هرچه با شکوه تر برگزار کردن عید سعید فطر این طرح اجرایی گردید .
وی اضافه کرد: به منظور آماده سازی سطح منطقه جهت استقبال عید بزرگ مسلمانان ،خدمات شهری این منطقه از شهرداری بصورت ضربتی و ویژه طرح پاکسازی محلات سطح نواحی چهارگانه این منطقه را در دستور و اولویت کاری خود قرار داده است و با بکارگیری کلیه نیروهای پرتلاش با استفاده از تمام ابزار و ماشین آلات کار پاکسازی ،رفع آثار زباله و نخاله های ساختمانی ، رفت و روب ،شستشوی جداول ،حذف زوائد بصری ،هرس و فرم دهی به درختان و…بصورت گروهی در محلات مختلف این شهرداری بخصوص محلات کم برخوردار در حال انجام است.
مدیر منطقه دو همچنین از فضاسازی گسترده در این خصوص در معابر و بلوارهای اصلی خبر داد و گفت: علاوه بر ارائه اقدامات خدماتی ، آذین بندی گسترده ای در قالب نصب ریسه های پارچه ای و رنگی ، نصب بنر و لمپوستهای تبریک عید ،بنرهای اطلاع رسانی بهداشتی کرونایی والمانهای حجمی زیبا صورت گرفت .