کاشت پاجوش نخل درکوی گلدشت محدوده منطقه شش شهرداری اهواز  آغاز شد
 
  کاشت پاجوش نخل درکوی گلدشت محدوده منطقه شش شهرداری اهواز  آغاز شد

عصر خوزستان: مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از آغاز عملیات کاشت ۸۰ نفرپاجوش نخل در این شهر منطقه داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز،امیر کعبی گفت : کاشت درختان نخل با هدف توسعه فضای سبز شهری و احیای فرهنگ کاشت گیاهان بومی بوده است. وی با بیان اینکه اهواز با شرایط خاص […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از آغاز عملیات کاشت ۸۰ نفرپاجوش نخل در این شهر منطقه داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز،امیر کعبی گفت : کاشت درختان نخل با هدف توسعه فضای سبز شهری و احیای فرهنگ کاشت گیاهان بومی بوده است.

وی با بیان اینکه اهواز با شرایط خاص آب و هوایی یکی از مستعدترین مناطق کشور برای کاشت درخت نخل به شمار می‌رود، افزود: این پاجوش نخل درکوی گلدشت کاشته شده است.
کعبی در ادامه افزود : نخل گونه‌ای گیاهی است که در قرآن‌کریم هم از آن یاد شده و یک‌ گونه ی مقدس است که در استان‌های خرماخیز، واحد شمارش نخل خرما نفر است و این نشانه عظمت و استواری این درخت می باشد که خوشبختانه اقلیم استان ما برای رویش این درخت بسیار مناسب می باشد و از گونه های بومی و معروف استان ما است .

مدیر منطقه شش در بیانات خود اظهار کرد : کاشت درختان مثمر علاوه بر زیباسازی محیط زیست شهری و سر سبز کردن فضا و اماکن عمومی فواید بسیاری دیگر از جمله  استفاده از میوه های آن به طور متنوع و همچنین استفاده از شاخ و برگ آن برای فعالیت های مختلف توسط شهروندان است .