عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۹ هزار تبلت بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار از ابتدای شروع کرونا تاکنون در خوزستان توزیع شده است. کورش مودت روز سه‌شنبه در حاشیه تجلیل از معلمان نمونه منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعدادی از تبلت‌های دانش‌آموزی توسط خیران و بخش دیگر توسط دستگاه‌های اجرایی […]

عصر خوزستان:

۹ هزار تبلت بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خوزستان توزیع شد

آبادان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۹ هزار تبلت بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار از ابتدای شروع کرونا تاکنون در خوزستان توزیع شده است.

کورش مودت روز سه‌شنبه در حاشیه تجلیل از معلمان نمونه منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعدادی از تبلت‌های دانش‌آموزی توسط خیران و بخش دیگر توسط دستگاه‌های اجرایی تهیه و در مناطق محروم خوزستان توزیع شد.

وی تعداد تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت خوزستان را ۳۰ هزار دستگاه برآورد کرد و گفت: ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در برخی از مناطق خوزستان به شبکه شاد دسترسی ندارند و برخی از آنها به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

وی افزود: با توجه به اینکه نمرات پایه دوازدهم تاثیری مستقیم بر قبولی در کنکور دارد برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار می‌شود و امتحانات پایه نهم نیز به دلیل تاثیر در هدایت تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مودت ادامه داد: به همین منظور استان خوزستان به پنج قطب تقسیم شده و در هر قطب امتحانات زیرنظر یکی از معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در ۴۰ منطقه آموزشی، و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای دانش‌آموزانی که بیماری خاص و زمینه‌ای دارند اتاق ایزوله در نظر گرفته شده و با تلاش همکاران امید است امتحانات با صحت و سلامت برگزار شود.

به گزارش ایرنا ۳۵ معلم نمونه کشوری و استانی در آبادان و خرمشهر روز سه‌شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت روز معلم با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی تجلیل شدند.

منبع: ایرنا