ادامه عملیات ترمیم اصولی سطوح آسفالتی در منطقه۳
 
  ادامه عملیات ترمیم اصولی سطوح آسفالتی در منطقه۳

عصر خوزستان: اجرای عملیات کاتر زنی، زیرسازی و لکه گیری آسفالت معابر سطح منطقه۳ در حال انجام و ادامه است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳ اهواز، فرزین حاتمی مدیر منطقه گفت: به منظور بهبود شرایط آسفالتی معابر، عملیات ترمیم سطوح آسفالتی فرسوده به طریق استاندارد و با مراحل کاتر زنی ، زیرسازی و سپس […]

عصر خوزستان:

اجرای عملیات کاتر زنی، زیرسازی و لکه گیری آسفالت معابر سطح منطقه۳ در حال انجام و ادامه است.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳ اهواز، فرزین حاتمی مدیر منطقه گفت: به منظور بهبود شرایط آسفالتی معابر، عملیات ترمیم سطوح آسفالتی فرسوده به طریق استاندارد و با مراحل کاتر زنی ، زیرسازی و سپس لکه گیری آسفالت در سطح ناحیه سه خدماتی در حال انجام است.
وی اظهار داشت: در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان، ایمنی و ارتقای سطح کیفی مسیرهای عبور و مرور خودروها، عملیات کاترزنی، لکه گیری و آسفالت در بلوار نفت ورودی بلوار گل یخی و‌مسیر پایه سنگین، اطراف میدان آبنمای سنگی آغاجاری به اجرا درآمده است.
وی با اشاره به اینکه رعایت استاندارد ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در وضعیت شهر داشته باشد، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت کوچه ها و خیابان های سطح منطقه، اجرای اصولی عملیات آسفالت و لکه گیری معابر بر اساس اولویت بندی توسط حوزه فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است.
گفتنی است علاوه براین اقدام، کار لکه گیری آسفالت و ترمیم چاله های معابر اصلی و فرعی نیز بطور روزانه و طبق آدرس های سامانه۱۳۷ و درخواست شهروندان توسط اکیپ آسفالت خدمات شهری منطقه در حال انجام است.