عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همزمان با روز عید سعید فطر محدودیت تردد در محدوده مصلای مهدیه اهواز به منظور برگزاری مطلوب تر آیین نماز عید اجرا خواهد شد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فرید کریمی زاده بیان کرد: در […]

عصر خوزستان:

اعلام محدودیت ترافیکی روز عید سعید فطر در اهواز

اهواز – ایرنا – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همزمان با روز عید سعید فطر محدودیت تردد در محدوده مصلای مهدیه اهواز به منظور برگزاری مطلوب تر آیین نماز عید اجرا خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فرید کریمی زاده بیان کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان، و تسهیل در تردد شرکت کنندگان در نماز پرفیض عیدسعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در شهر اهواز اعمال می‌شود.

وی افزود: در زمان برگزاری نماز عید سعید فطر ، محدودیت ترافیکی تقاطع کیکاوس بلوار بهبهانی مسیر جنوب به شمال، از سه راهی سلمان فارسی تا تقاطع کیکاوس مسیر جنوب به شمال، فرعی خیابان های کمپانی (پیروزی) به سمت بلوار آیت اله بهبهانی از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی، فرعی‌های خیابان حق بین به سمت بلوار آیت اله بهبهانی از تقاطع آبادان تا سه راهی سلمان فارسی و خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت مصلا، اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: مسیرهای جایگزین از خیابان کیکاوس شمال به جنوب وجنوب به شمال، خیابان شریعتی یا ۳۰ متری شمال به جنوب وجنوب به شمال و خیابان حق بین شمال به جنوب وجنوب به شمال خواهد بود.

وی بیان کرد : مسیر اضطراری و ویژه از بلوار ساحلی شرقی شمال به جنوب و برعکس، پل معلق (سفید)، خیابان طالقانی و خیابان ابوذر و پل کابلی است .

سرهنگ‌ کریمی زاده گفت: همچنین از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر تردد خودروها در محدودیت‌های اعلامی ممنوع است و به شهرونان توصیه می شود با حوصله و صبر بیشتر با پلیس همکاری کنند تا شاهد ترافیک روانی داشته باشیم.

وی از شهروندان خواست خودروها و موتورسیکلت‌ها را در محدوده محدودیت‌ ترافیکی متوقف نکنند چرا که در صورت پارک شدن و ایجاد ترافیک، این وسایل نقلیه با جرثقیل به توقفگاه هدایت خواهند شد.

نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خیابان مقابل مصلای مهدیه امام خمینی اهواز (ره) برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا