بازدید میدانی معاون خدمات شهری اهواز از سطح محلات و حوزه استحفاظی منطقه۳
 
  بازدید میدانی معاون خدمات شهری اهواز از سطح محلات و حوزه استحفاظی منطقه۳

عصر خوزستان: معاون خدمات شهری اهواز به همراه مدیر منطقه۳ و جمعی از مدیران اجرایی شهرداری از سطح منطقه سه بازدید کردند.به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ به منظور بررسی از نحوه خدمات رسانی و روند اجرایی امور جاری در حوزه شهری منطقه۳ و همچنین رصد مشکلات و درخواست های شهروندان، بابک محمدی معاون خدمات […]

عصر خوزستان:

معاون خدمات شهری اهواز به همراه مدیر منطقه۳ و جمعی از مدیران اجرایی شهرداری از سطح منطقه سه بازدید کردند.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ به منظور بررسی از نحوه خدمات رسانی و روند اجرایی امور جاری در حوزه شهری منطقه۳ و همچنین رصد مشکلات و درخواست های شهروندان، بابک محمدی معاون خدمات شهری ، حاتمی مدیر منطقه۳ ، صبح امروز در بازدیدی دوساعته در سطح حوزه خدماتی این شهرداری حضور داشتند.
معاون شهردار اهواز گفت : به دستور شهردار کلانشهر اهواز و برنامه ریزی های صورت گرفته ، بازدید های میدانی از مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده است که امیدواریم در جهت پیشبرد اهداف خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان تاثیر قابل ملاحظه ای داشته باشد.
محمدی با بازدید از محلاتی همچون کوی علی آباد، نورآباد، زرگان، شهرک اندیشه، مسیر ورودی و هروجی شهر اهواز از سمت شیبان ، پارک فرشید دو، پارک زیتون کارمندی، وضعیت آبنماهای سطح منطقه، میدان پنج نخل و …. . خواستار تلاش مضاعف و رسیدگی و پاکسازی شهری در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر در سطح محلات بویژه محلات کم برخوردار شد.
وی با بیان اینکه فعالیتهای خدماتی در سطح شهر به صورت مستمر ارزیابی می شود، گفت: امیدواریم با انجام خدمات مناسب در مناطق بتوانیم خدمات ارزنده و مؤثری به شهروندان ارائه دهیم و رضایت نسبی اهالی محلات را جلب نماییم.
معاون خدمات شهری با اشاره به تاکید ویژه شهردار اهواز بر ضرورت ساماندهی نخاله های ساختمانی و نیاز فوری برای اقدام هرچه سریعتر برای رسیدگی به موضوع گفت: با توجه به برهم زدن نظم و چهره عمومی شهر با وجود نخاله های ساختمانی و ایجاد نازیبایی و آلودگی محیط این اقدام باید در اولویت کاری همه مناطق شهری باشد.
گفتنی است اینگونه بازدید های میدانی و پیگیری و رصد نحوه خدمات رسانی در محلات توسط حاتمی مدیر منطقه۳ بطور مستمر و روزانه در سطح منطقه صورت میپذیرد.