زبانه های آتش مقابل آتش نشانان اهوازی کوتاه آمدند
 
  زبانه های آتش مقابل آتش نشانان اهوازی کوتاه آمدند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی هشت عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیستم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 20 دقیقه بامداد […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی هشت عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیستم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 20 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق خودرو پراید در کوی معین زاده خیابان نرگس 9 اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را آغشته بودن چادر خودرو به روغن نباتی در صندوق عقب خودرو و در معرض گرما قرارگرفتن که منجر به خود اشتعالی شد، گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و لوله های آبرسان حریق را مهار کردند.
قنبری اظهارکرد: منزل مسکونی ساعت یک و 31 دقیقه در منطقه پردیس خیابان بصیر چهار به علت آتش بازی کودک دچار حریق شد و آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و شعله های حریق را مهارکردند. ضمن اینکه حریق کنتور برق دبیرستان ساعت 13 و 13 دقیقه در منطقه کمپلو خیابان ولی عصر ، حریق جعبه برق مطب ساعت 13 و 38 دقیقه در مجتمع پزشکی در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان شرقی توسط آتش نشانان مهار شد.
وی با اشاره به حریق خودرو پراید ساعت 18 و 34 دقیقه به علت نشت گاز ال پی جی اذعان کرد: حریق منجر به خسارت خودرو شد و آتش نشانان با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده ، آتش سوزی را مهار کردند. ضمن اینکه حریق کانکس نگهبانی ساختمان درحال ساخت ساعت 21 و 10 در منطقه پادادشهر بین خیابان هفت و هشت به علت نشت گاز پیک نیک و حریق منزل مسکونی ساعت 23 و 2 دقیقه در منطقه کمپلو به علت اتصال برق کولر 2 تیکه با تلاش همه جانبه آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به خیابان طالقانی خیابان علم الهدی با ابزار نجات و تخصصی پای دختر بچه چهارساله را که بین کابین آسانسور مجتمع مسکونی گیر کرده بود را به سلامت رها سازی کردند و به نگرانی والدین کودک پایان داده شد.