شهرداری منطقه شش اهواز به استقبال عیدسعید فطر رفت
 
  شهرداری منطقه شش اهواز به استقبال عیدسعید فطر رفت

عصر خوزستان: شهرداری منطقه شش با آذین بندی وفضاسازی سطح منطقه به استقبال عید فطررفت  . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش:امیرکعبی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به روزه داران، به تشریح اقدامات فضاسازی سطح شهر و آذین بندی و نصب ریسه های رنگی در خیابان‌ها و میادین پرترددشهر به مناسبت فرارسیدن […]

عصر خوزستان:

شهرداری منطقه شش با آذین بندی وفضاسازی سطح منطقه به استقبال عید فطررفت  .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش:امیرکعبی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به روزه داران، به تشریح اقدامات فضاسازی سطح شهر و آذین بندی و نصب ریسه های رنگی در خیابان‌ها و میادین پرترددشهر به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ مسلمین جهان پرداخت.
مدیر شهرداری منطقه 6با اشاره به چاپ و نصب بنر با موضوع تبریک عید فطر بر روی ابزارهای تبلیغاتی شهر ، عنوان کرد: تعداد زیادی  بنرعرضی بصورت کتیبه ای  در سطح منطقه با موضوع تبریک فرارسیدن عید سعید فطر نصب شده است و تعداد زیادی بنر3*2و بنر 2*1و3*1 دیگر برای نصب دربلوارها میادین خیابانهاچاب ونصب گردید.

وی افزود: تعداد زیادی ریسه پارچه ای رنگی در سطح شهر به این امر اختصاص یافت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شهرداری منطقه شش اهواز اقدامات متعددی برای برپایی هرچه با شکوهتر عید فطر در دست اجرا دارد که از آن جمله می توان به برپایی مراسم نور افشانی در سطح منطقه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر یکی از باشکوه ترین اعیاد مسلمانان است و شهرداری منطقه شش برنامه ریزی های گسترده ای را در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این مراسم صورت داده است، گفت: شهر اهواز به عنوان دروازه ورود تشیع شناخته می شود واین عید برای مردم خداجو و مومن اهوازی از حال و هوای خاصی برخوردار است.

کعبی نیزافزود تلاش می کنیم در این ایام سیما و منظر شهر با فضاسازی های گسترده متناسب با این جشن بزرگ آذین بندی شود، به طوری که از تمام فضای  منطقه برای نشان دادن جاذبه های عید سعید فطر بهره می گیریم.

امیرکعبی در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن این عید بزرگ به عموم مسلمین جهان بویژه شهروندان شریف اهوازی، توفیق قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران را در این ماه پرفیض و برکت از درگاه باریتعالی خواستار شد.