عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان در این شهرستان گفت: ۲۱ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان شادگانی در این ۲ مقطع تحصیلی پیش بینی شده‌است. امید صبری‌پور چهارشنبه ، با بیان اینکه پایه‌های تحصیلی […]

عصر خوزستان:

۲۱ حوزه برای برگزاری امتحانات دانش آموزان در شادگان پیش بینی شده‌است

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان در این شهرستان گفت: ۲۱ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان شادگانی در این ۲ مقطع تحصیلی پیش بینی شده‌است.

امید صبری‌پور چهارشنبه ، با بیان اینکه پایه‌های تحصیلی نهم و دوازدهم در ردیف پایه‌های سرنوشت‌ساز و پراهمیت در نظام آموزشی هستند افزود: سه هزار و ۴۴۹ دانش‌آموز این شهرستان در امتحانات نهایی خردادماه امسال به صورت حضوری شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: حوزه های امتحانی برای یک هزار و ۸۴ دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۲ هزار و ۳۶۵ دانش‌آموز در پایه نهم در شهرستان شادگان در حال آماده سازی است.

صبری‌پور بیان کرد: امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار و جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود ندارد.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در شهرستان شادگان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ماه ادامه دارند.

صبری پور گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان شادگان ، امتحانات سایر پایه‌ها و مقاطع تحصیلی این شهرستان از طریق شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

از ۳۷ هزار و ۲۴۱ نفر جمعیت دانش آموزی شهرستان شادگان تعداد ۲۱ هزار و ۶۳۵ نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

۶۳ درصد جمعیت دانش آموزی در روستاهای شادگان و ۳۷ درصد دیگر در شهر مستقر هستند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

منبع: ایرنا