عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری گتوند با اشاره به اعتراض ۱۷ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت این شهرستان افزود: ۱۶ داوطلب پس از بررسی در هیات نظارت خوزستان رد صلاحیت و یک داوطلب تایید شدند. حسین اسدی پور عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۸ داوطلب […]

عصر خوزستان:

۱۶ داوطلب شوراهای شهرهای گتوند در هیات نظارت خوزستان رد صلاحیت شدند

دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری گتوند با اشاره به اعتراض ۱۷ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت این شهرستان افزود: ۱۶ داوطلب پس از بررسی در هیات نظارت خوزستان رد صلاحیت و یک داوطلب تایید شدند.

حسین اسدی پور عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۸ داوطلب ردصلاحیت شده شوراهای شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان، ۱۷ داوطلب اعتراض خود را به هیات نظارت استان خوزستان ارائه کردند و یک داوطلب اقدامی برای شکایت انجام نداد.

وی ادامه داد: تنها داوطلب تایید شده در هیات نظارت استان خوزستان از شهر سماله گتوند است.

بر اساس این گزارش، ۹۸ داوطلب برای شوراهای شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله ثبت نام کردند که از این تعداد پنج داوطلب مرد و یک داوطلب زن انصراف داده بودند.

شهرستان گتوند ۴۸ هزار واجد شرایط رای دهی بالای ۱۸ سال برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان گتوند با ۲ بخش مرکزی و عقیلی، پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا در شمال خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا