برج هیدروژن سولفوره‌زدای هفت شهیدان بازسازی شد
برج هیدروژن سولفوره‌زدای هفت شهیدان بازسازی شد

تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت‌شهیدان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تلاش کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی این شرکت پایان یافت. به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همایون داودی، سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت‌شهیدان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تلاش کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی این شرکت پایان یافت.

برج هیدروژن سولفوره‌زدای هفت شهیدان بازسازی شد

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همایون داودی، سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه برج مذکور نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت میدان‌های مسجدسلیمان دارد، افزود: با توجه به از بین رفتن همه سینی‌های برج هیدروژن سلفوره‌زدا، برای بازگرداندن برج به چرخه تولید و تعمیرات اساسی آنها اقدام به مهندسی معکوس، ساخت و مونتاژ آنها شد.

وی گفت: در این عملیات با توجه به نبود نقشه‌ ساخت سینی‌ها، با بررسی سینی‌های آسیب‌دیده و آنالیز جنس فلز، اقدام به طراحی، ساخت و نصب ۱۵ مرحله سینی، ۲ مرحله سینی فشارشکن ورودی و سینی سرریز انتهای برج به روش مهندسی معکوس شد.