تقدیر از آثار برگزیده ارسالی به دبیرخانه جشنواره تماشاخانه شهرداری اهواز
تقدیر از آثار برگزیده ارسالی به دبیرخانه جشنواره تماشاخانه شهرداری اهواز

عصر خوزستان: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در فروردین 99 اقدام به ایده پردازی و برگزاری یک مسابقه خانوادگی با عنوان جشنواره نمایش‌های خانگی تماشاخانه کرد.   احمد درخشان، معاون اجتماعی این سازمان گفت: پس از انتشار فراخوان شرکت در مسابقه، 500 اثر در قالب 4 بخش عروسک گردانی، دابسمش، استندآپ کمدی و […]

عصر خوزستان:

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در فروردین 99 اقدام به ایده پردازی و برگزاری یک مسابقه خانوادگی با عنوان جشنواره نمایش‌های خانگی تماشاخانه کرد.

 

احمد درخشان، معاون اجتماعی این سازمان گفت: پس از انتشار فراخوان شرکت در مسابقه، 500 اثر در قالب 4 بخش عروسک گردانی، دابسمش، استندآپ کمدی و نمایش کوتاه ارسال شد.

 

وی افزود: پس از داوری آثار ارسال شده، آثار منتخب داوری به 40 آثار برگزیده جوایز نقدی اهدا شد.

 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز بیان کرد: بنا بود از آثار برگزیده این جشنواره در قالب مراسم اختتامیه تقدیر شود اما با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز این استان این مراسم لغو و جوایز نقدی به صورت غیرحضوری به حساب نفرات برگزیده واریز شد.

 

وی عنوان کرد: شهروندان برای مشاهده آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره می‌توانند به آدرس tamasha_khane_ahvaz در فضای مجازی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/