حضور شهردار اهواز در منزل شهروند خیر اهوازی و تقدیر از وی
حضور شهردار اهواز در منزل شهروند خیر اهوازی و تقدیر از وی

عصر خوزستان: شامگاه شنبه 25 اردیبهشت ماه شهردار اهواز با حضور در منزل شهروند خیری که یک دستگاه پمپ بزرگ تخلیه آبهای سطحی را در دوران بحران آبگرفتگی به منطقه 7 اهدا کرده بود، با اهدا لوح از وی تقدیر کرد. ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدام شهروند اهوازی، […]

عصر خوزستان:

شامگاه شنبه 25 اردیبهشت ماه شهردار اهواز با حضور در منزل شهروند خیری که یک دستگاه پمپ بزرگ تخلیه آبهای سطحی را در دوران بحران آبگرفتگی به منطقه 7 اهدا کرده بود، با اهدا لوح از وی تقدیر کرد.

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدام شهروند اهوازی، عنوان کرد: هر شهری با مشارکت شهروندان آن ساخته می شود و توسعه پیدا می کند و درهای شهرداری اهواز به روی کسانی که قصد مشارکت در توسعه شهر داشته باشند، باز است و از هرگونه حرکت مثبت در راستای توسعه و نگهداشت شهر استقبال می کند.

وی افزود: اگر مشارکت شهروندان در مدیریت شهرها نباشد، دولت ها و شهرداری ها به تنهایی توان رسیدگی به تمام امورات شهر و زمینه سازی توسعه و پیشرفت در آن را ندارند و ما به عنوان مدیریت شهری باید فرهنگ و بستر مشارکت شهروندان در توسعه شهر را فراهم کنیم

پیمان چاردین شهروند خیر اهواز نیز در این دیدار با اشاره به لزوم کمک شهروندان به توسعه شهر، اظهار داشت: زمانی که شهروندان در هر شهری به ویژه در اهواز که از مشکلات زیرساختی زیادی برخوردار است، کمک کنند می توان با شتاب بیشتری به حل مشکلات پرداخت.

وی افزود: زمانی که در آبگرفتگی های اخیر اهواز کارگران و مدیران زحمتکش شهرداری را مشاهده کردم که شبانه روز برای حل مشکل مردم تلاش می کردند، مشتاق شدم که سهم کوچکی در حمایت از آنها داشته باشم.