جلسه ساماندهی پارکینگ های سطح شهر اهواز در سازمان پایانه های شهرداری برگزار شد
 
     جلسه ساماندهی پارکینگ های سطح شهر اهواز در سازمان پایانه های شهرداری برگزار شد

عصر خوزستان: به گزارش واحد ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز جلسه ساماندهی پارکینگ های سطح شهر اهواز در سازمان پایانه های شهرداری به ریاست حسین کیانی قلعه سردی مدیرعامل سازمان و با حضور معاونین و مدیران واحد های اداری برگزار شد. در این جلسه مدیر عامل اهمیت پارکینگ های سطح شهر را از نظر […]

عصر خوزستان:

به گزارش واحد ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز جلسه ساماندهی پارکینگ های سطح شهر اهواز در سازمان پایانه های شهرداری به ریاست حسین کیانی قلعه سردی مدیرعامل سازمان و با حضور معاونین و مدیران واحد های اداری برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل اهمیت پارکینگ های سطح شهر را از نظر ارائه خدمات به شهروندان و کمک به حل معضل ترافیک شهراهواز  را یاد آور شد و مقرر نمود مدیران اجرایی سازمان اقدامات بیشتری برای ساماندهی وضعیت موجود پیش بینی گردد.

ایشان تصریح کرد: ارتقاء کیفیت پارکینگ‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان از اولویت های این سازمان است و عمده تمرکزمان بر روی هوشمندسازی پارکینگ‌هاست تا بتوانیم خدمات بهترو شایسته ایی را به همشهریان عزیز ارائه دهیم

وی در ادامه مقرر نمودند یکسان سازی قبوض پارکینگ ها و افزایش گشت های نظارتی سازمان برای اجرای دقیق مصوبات جلسه و برخورد با متخلین در دستور کار مدیران سازمان قرار گیرد.