عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای ساخت جاده تصفیه شکر و دغاغله اهواز اختصاص یافت. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مسوولان چند شرکت و […]

عصر خوزستان:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت جاده دغاغله اهواز

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای ساخت جاده تصفیه شکر و دغاغله اهواز اختصاص یافت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مسوولان چند شرکت و سازمان استان در سرسرای استانداری بیان کرد: همچنین مقرر شد علاوه بر این مبلغ که حدود ۵۰ درصد این پروژه است، باقیمانده آن از منابع وزارت مسکن و شهرسازی و یا بنیادها و نهادهای مختلف تامین شود.

در این نشست مدیران شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در مسیر پروژه دارای تاسیسات هستند به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و برای چگونگی رفع معارضان پروژه توافق و تفاهم صورت گرفت.

جاده اهواز – غاغله و تصفیه شکر، مسیر عبور و مرور مردم ۴۲ روستای اهواز است که به دلیل ایمن نبودن و عرض کم ، تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد.

دغاغله روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز است که فاصله آن تا شهر اهواز حدود هفت کیلومتر است.

منبع: ایرنا