بازدیدهای میدانی مدیر منطقه ۲ از پارکهای سطح منطقه
 
  بازدیدهای میدانی مدیر منطقه ۲ از پارکهای سطح منطقه

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، در راستای برنامه های منظّم و مدوّن بازدید های میدانی با هدف ساماندهی و بازپیرایی پارک ها و بوستانها، بهبود و تجهيز امكانات رفاهي و ورزشي محمدسعید حردانی مدیر این منطقه از پارکهای جزیره و ۴۲ هکتاری بازدید بعمل آورد. ایشان در خصوص افزایش سرانه فضای […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، در راستای برنامه های منظّم و مدوّن بازدید های میدانی با هدف ساماندهی و بازپیرایی پارک ها و بوستانها، بهبود و تجهيز امكانات رفاهي و ورزشي محمدسعید حردانی مدیر این منطقه از پارکهای جزیره و ۴۲ هکتاری بازدید بعمل آورد.

ایشان در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری گفت: امروزه با توجه به حجم بالای ساخت و سازهای شهری ، معضلات عدیده ای مانند افزایش بی رویه جمعیت ، گسترش کالبدی غیرهدفمند شهرها و افزایش آلودگی های زیست محیطی آن را به همراه داشته که در این بین توسعه فضاهای سبز در شهرها میتواند نقش مهمی در حفظ و تعادل محیط زیست و تعدیل آلودگی هوای شهری ایفا نماید.
وی در خاتمه عنوان کرد: فضای سبز شهری از جمله کاربریهاییاست که توزیع و پراکنش آن در سطح شهر اهمیت زیادی دارد، بنابراین باید از کیفیت و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات از شرایط خوبی بهره مند باشند.