عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : ۶۷ هزار و ۱۱۸ تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل […]

عصر خوزستان:

برقراری بیش از ۶۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خوزستان

اهواز – ایرنا – معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : ۶۷ هزار و ۱۱۸ تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان محمد طلا شجاعی سه شنبه اظهار داشت : از این تعداد بیش از ۶ هزار تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شده است، ۵۰ درصد تماس ها در خصوص وضعیت راه ها و اطلاع یابی از محدودیت های کرونایی، ۳۰ درصد در حوزه حمل و نقل بار و مسافر و ۲۰ درصد در حوزه راهداری بوده است .
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد:  با استانی شدن تماس های سامانه ۱۴۱ اطلاع یابی مستقیم مدیر و معاونان از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است.

شجاعی خاطر نشان کرد : شهروندان خوزستانی به صورت مستقیم با شماره‌گیری ۱۴۱ می‌توانند با برقراری ارتباط با اپراتور از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.

مخاطبان و کاربران سامانه جامع ۱۴۱ با تماس تلفنی با این شماره و از طریق بخش گویا و اپراتوری پاسخ‌های موردنظر را دریافت می‌کنند. اطلاعات بخش گویا ، بخش اپراتوری ، بخش پیامک سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ ، بخش پایگاه اطلاع رسانی ۱۴۱ ، نرم افزار کاربردی تلفن همراه و دریافت نظرات کاربران از جمله بخش‌های این سامانه است.

منبع: ایرنا