سگهاي بلاصاحب جمع آوري مي شوند.
 
  سگهاي بلاصاحب جمع آوري مي شوند.

عصر خوزستان: مصاحبه و گزارش محمود ثابت قدم مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر اهواز با شبکه استانی سیمای خوزستان در رابطه با سگ های بلا صاحب سطح شهر اهواز ◀️ احداث نقاهتگاهی به مساحت ۵ هکتار جهت نگهداری سگ های بلاصاحب… ◀️ فراخوان مردمی جهت زنده گیری و انتقال سگ های بلا صاحب […]

عصر خوزستان:

مصاحبه و گزارش محمود ثابت قدم مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر اهواز با شبکه استانی سیمای خوزستان در رابطه با سگ های بلا صاحب سطح شهر اهواز

◀️ احداث نقاهتگاهی به مساحت ۵ هکتار جهت نگهداری سگ های بلاصاحب…

◀️ فراخوان مردمی جهت زنده گیری و انتقال سگ های بلا صاحب …

◀️ راه اندازی نقاهت گاه موقت در اطراف اهواز …

بدنبال نگرانی های شهروندان در خصوص سگ های بلاصاحب و شیوه نگهداری و محل نگهداری آنها باید عرض کنم که ، از سال گذشته جلسات متعددی فی مابین شهرداری و سازمانهای محیط زیست ، منابع طبیعی و شرکت نفت در خصوص ساخت نقاهتگاه نگهداری سگ های بلاصاحب برگزار گردیده و مقرر شد در پارک شهروند نقاهتگاهی به مساحت 5 هکتار احداث گردد، که این موضوع در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح می باشد.

در همین راستا و بدنبال همین موضوع توافقاتی با شرکت توسعه نیشکر و شرکت …. از توابع شرکت توسعه نیشکر در خصوص شاخت دیوارهای نقاهتگاه بطول 1500 متر صورت پذیرفته که هم اکنون دیوارها در حال ساخت می باشند.
و به محض اخذ مجوز و در اختیارگیری زمین عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

باعنایت به مساعدت استاندار محترم و همچنین دستگاه قضايي استان (رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم ) مقرر گردید با هم افزایی دیگر ارگانهای استان و همکاری ایشان با شهرداری و اختصاص ماشین آلات مورد نیاز این مهم ان شاءالله به سر منزل مقصود برسد.

اما در حال حاضر و تا زمان احداث و بهره برداری از نقاهتگاه ، مقرر گردید زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در اطراف اهواز ( برومی) بصورت موقت جهت نگهداری سگ هاي بلاصاحب اختصاص یابد.

و در پایان عرض کنم که سازمان پسماند اقدام به برگزاری فراخوان جمع آوری سگ های بلاصاحب نموده و از کلیه اشخاص اعم حقیقی و حقوقی جهت همکاری با شهرداری در خصوص زنده گیری و انتقال آنها به نقاهتگاه دعوت بعمل آورده است.

شایان ذکر است اين سازمان در رابطه با دیگر حیواناتي مانند گاوميش ها مسئولیتی ندارد.