شستشو  و پاکسازی و ضد عفونی مدارس سطح منطقه پنج جهت اماده سازی برای امتحانات
 
  شستشو  و پاکسازی و ضد عفونی مدارس سطح منطقه پنج جهت اماده سازی برای امتحانات

عصر خوزستان: پاکسازی کامل مدارس سطح منطقه حسب دستور مدیر منطقه مهندس قضاوی زاده انجام شد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز :  از ضدعفونی و گندزادیی مدارس سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت: پاکسازی و ارتقای بهداشت فضاهای آموزشی تمامی مدارس در طول دو هفته ی جاری با همکاری مدیران و […]

عصر خوزستان:

پاکسازی کامل مدارس سطح منطقه حسب دستور مدیر منطقه مهندس قضاوی زاده انجام شد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز :  از ضدعفونی و گندزادیی مدارس سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت: پاکسازی و ارتقای بهداشت فضاهای آموزشی تمامی مدارس در طول دو هفته ی جاری با همکاری مدیران و مسئولین اجرایی انجام یافت.

سیامک قضاوی زاده افزود: این طرح بهداشتی در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا و با هدف مراقبت از سلامت فضای مدارس، ارتقای سطح  بهداشت مراکز با هماهنگی حوزه ی معاونت پرورشی و با نظارت و همیاری کارشناس بهداشت و سلامت این حوزه اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در روند پاکسازی و عاری سازی محیط مدارس، نسبت به رعایت اصول بهداشتی دقت و توجه جدی شده است و از مواد شستشو و ضدعفونی کننده استاندارد و مناسب استفاده شده است، همچنین در این فرایند تمام بخش های فضاها و تجهیزات آموزشی، گندزادیی و ضدعفونی گردیده است.

در همین راستا تمامی فضاهای داخلی و محیطی مدارس از جمله کلاس ها مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار گرفت که این اقدام در طول سال تحصیلی نیز استمرار خواهد یافت.

گفتنی است حسب دستور مدیر منطقه کار شستشو و پاکسازی کامل و ضدعفونی کردن مدارس  منطقه از جمله مواردی است که در مدرسه کارون ملاشیه و مدرسه هدایت شهرک رزمندگان و مدرسه فرهنگ خیابان 8 رشد جهت آماده سازی برای امتحانات پایان سال به انجام رسیده است.