عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به مجاز بودن فعالیت گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهرستان‌ آبادان با وضعیت نارنجی گفت:رشته‌های ورزشی انفرادی و باشگاه‌های بدنسازی این شهرستان از امروز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. علی رضایی‌شکیب سه‌شنبه ، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اخیر و […]

عصر خوزستان:

فعالیت باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در آبادان از سر گرفته شد

آبادان – ایرنا – رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به مجاز بودن فعالیت گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهرستان‌ آبادان با وضعیت نارنجی گفت:رشته‌های ورزشی انفرادی و باشگاه‌های بدنسازی این شهرستان از امروز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

علی رضایی‌شکیب سه‌شنبه ، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اخیر و رصد و پایش هوشمند فعالیت‌ها و بنابر اعلام ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، رشته‌های ورزشی کم برخورد در آبادان مجاز به فعالیت شدند.

وی افزود: بر همین اساس رشته‌های ورزشی کم‌برخورد (انفرادی) و باشگاه‌های بدنسازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت الزامات بهداشتی محیط کسب و کار می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند و فعالیت استخرهای سرپوشیده ورزشی و رشته‌های ورزشی پربرخورد از قبیل کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، ورزش‌های رزمی که در این گروه‌ها قرار دارند، تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

رضایی شکیب از همراهی و همکاری خوب مدیران باشگاه‌های ورزشی، سالن‌ها، استخرها، مربیان و ورزشکاران آبادان در رعایت الزامات محدودیت‌های کرونایی تقدیر و تشکر کرد و گفت:این همراهی باعث خارج شدن شهرستان آبادان از وضعیت قرمز کرونا شد.

وی افزود: بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

وی به مردم و ورزشکاران توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به کرونا از حضور در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا