اجرای عملیات جمع آوری مازاد مصالح در کوی مهدیس شهرداری منطقه 8
 
  اجرای عملیات جمع آوری مازاد مصالح در کوی مهدیس شهرداری منطقه 8

عصر خوزستان: مدیر منطقه 8 از عملیات جمع آوری مازاد مصالح در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و تغییر منظر شهری توسط شهرداری منطقه 8 خبرداد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه از عملیات پاکسازی، نخاله برداری مازاد مصالح در کوی مهدیس به صورت گسترده خبر داد و افزود :به […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه 8 از عملیات جمع آوری مازاد مصالح در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و تغییر منظر شهری توسط شهرداری منطقه 8 خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه از عملیات پاکسازی، نخاله برداری مازاد مصالح در کوی مهدیس به صورت گسترده خبر داد و افزود :به منظور زيبا سازی منظر شهری و همچنین بهداشت عمومی شهروندان این منطقه و کمک به آماده سازی زمین های خالی برای اجرای پروژهای عمرانی و رفاهی برای شهروندان منطقه 8 به این مهم ،عملیات جمع آوری مازاد مصالح در حال انجام است .

در ادامه قنواتی با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان جزو وظایف اصلی شهرداری هاست و برنامه ها و طرح های عمرانی ، خدماتی این شهرداری در پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان است، گفت : شهروندان و مردم خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می دهندوانتظار ما از شهروندان این است که با شهرداری مشارکت نموده و نخاله های ساختمانی خود را طی هماهنگی با شهرداری در محل های مجاز تعیین شده تخلیه نمایند.

گفتنی است مازاد مصالح و نخاله های ساختمانی از خیابان های جهادگر 3 ، نیشکر 10و 2 ، آبفا 10 ، نفت 6 ، 20 متری نورد و لوله جمع آوری شدند و همچنین مسیر اصلی منازل تاکسیرانی پاکسازی شد.